Ojla, imam vprasanje kako dobiti fanta, vse moje sosolke imajo neko simpatijo ki si z njim snepajo, pisejo, hodijo ven. jaz pa nevem kaj naj naredim za "situationship" in da dobim fanta.
mogoce kaksen predlog?
lp
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Lina,
napisala si, da imajo sošolke simpatijo ali fanta, česar bi si želela tudi sama. Verjamem, da imaš ob tem občutek, da bi tudi ti morala imeti fanta, in da ti to manjka. To, da ga trenutno nimaš, ne pomeni, da je s tabo karkoli narobe. Vsak pride do teh izkušenj ob svojem času, pri 15 letih pa so razlike med vrstniki še zelo velike.
Fant ni nekaj, kar bi morala posebej dobiti, ampak gre bolj za to, da spoznaš nekoga, s katerim se ujameš. Takšne stvari se običajno začnejo zelo preprosto; s pogovorom, druženjem ali pisanjem. Če ti je kdo simpatičen, lahko narediš majhen korak, npr. začneš pogovor v šoli ali preko družbenih omrežij (pošlješ snap, odgovoriš na story).
Razumljivo je, da je včasih težko, ko opazuješ svoje sošolke. Kljub temu pa ni treba posnemati drugih ali delati stvari samo zato, ker jih počnejo one. Veliko teh "situationshipov" je lahko nejasnih in hitro minejo, zato ni nujno, da je to nekaj, kar si res želiš. Veliko bolj pomembno je, da se v odnosu počutiš dobro, spoštovano in sproščeno.
Ni treba hiteti. Bolje je dati času čas in spoznavati ljudi postopoma, kot pa siliti v nekaj samo zato, ker imajo drugi.
Želim ti vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije