Jaz hočem imeti fanta ki ni slbi. Ali takšne stvari ampak i ni polno takšnih fantov. Kako vem da ni tako in kako ga dobim.
• go
good_guy
kar vprašaš: a si ti slab al dober? X)))
drugače pa: besedo "hočem" poznamo, ampak je ne uporabljamo... vsaj tule ne...
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v svojem zapisu se sprašuješ, kako ugotoviti, če je fant dober ali ne in kako najti primernega posameznika za romantično zvezo. Predstavljam si, da imaš glede tega veliko vprašanj in si nekoliko zmedena.
V bistvu so kategorije “dobrega” in “slabega” pogosto zelo subjektivne - res da obstajajo neke splošno določene meje, kaj je dobro in slabo v smislu zakonskih določil (torej “slaba” dejanja privedejo do zaporne ali denarne kazni) - kljub temu pa je zelo odvisno od tvojih lastnih kriterijev, kaj meniš, da je zate dobro in kaj slabo. Tvoji prijatelji in tvoji starši verjetno gledajo na tvoje vprašanje drugače kot ti. S tem ni nič narobe, zato smo si med seboj tako različni.
Vprašaj se: koga želim ob sebi; ob kakšni osebi se počutim varno in prijetno; ob kakšni osebi sem lahko to, kar sem; kakšna je oseba, na katero se lahko zanesem? Odgovori si na ta vprašanja, saj predstavljajo lastnosti,  ki jih ljudje načeloma v romantičnem partnerju običajno iščemo.
Kar se pa tiče tega, kako pristopiti do fanta, je najboljši nasvet odprta komunikacija in iskrenost. Seveda pa je to zelo odvisno od tebe in od fanta, h kateremu želiš pristopiti. Vprašanje je zelo splošno, zato ti lahko podam le zelo splošna vodila. Če bi si želela bolj natančnega odgovora, te lepo vabim, da mi napišeš bolj konkretno situacijo, če jo imaš v mislih.
Do prihodnjič te lepo pozdravljam,
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)