Vem da je nekaj narobe, predvidevam kaj in bi si res rada najdla profesionalno pomoc. Nimam dobrega odnosa z starsi ki bi mi pomagali, nemorem si privisciti nekih privatnih terapij, do osebne zdravnice ne upam ker jo poznam ze celo zivljenje in se sramujem. Kaj mi se preostane? Res nevem kako dolgo lahko zdrzim v stanju kot sem sedaj.
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Možnosti za strokovno pomoč je več. Na povezavi najdeš seznam Centrov za duševno zdravje otrok in mladostnikov. Preveri, ali se kakšen izmed njih nahaja v tvojem kraju oz. kje blizu tebe. Za obravnavo v Centru ne potrebuješ napotnice, prav tako se tja lahko odpraviš sama. Na omenjeni povezavi najdeš tudi Svetovalne centre, vendar za Svetovalni center v Ljubljani potrebuješ napotnico. Prav tako lahko na povezavi najdeš možnosti telefonskega svetovanja, v kolikor se ti to zdi smiselno.
Toplo pozdravljam tvojo odločitev o iskanju strokovne pomoči. Prav je, da poišeš pomoč, če ti je težko. V kolikor bi želela, lahko kaj več o svoji stiski zapišeš tudi meni. Vedno si vabljena tudi na chat svetovanje; urnik terminov najdeš pod zavihkom Pogovori se.
Vse dobro ti želim in veliko poguma še naprej.
Lea Prinčič, mag. psihologije