Živjo moje ime je Lana
Imam problem,z fantom všeč mi je ampak nevem kako naj mu povem
Pred 4 meseci sva skupi sedela zdej pa sva narazen takrat sem probala da se zbližava pa mi je malo ratalo zdej pa ne več
Pogovarjava se ali je to vredu??
Uredništvo
Špela Brezočnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da že nekaj časa gojiš simpatijo do fanta. Zanima te, kako bi se lahko še bolj zbližala. Lahko si predstavljam, da je malo strašljivo, ko ne veš, kako narediti naslednji korak, sploh zaradi tega, ker imaš občutek, da sta se nekoliko oddaljila.
Omenila si, da se s fantom še vedno pogovarjata, čeprav ne sedita več skupaj v klopi, kar je dober znak. Pogovor je temelj vsakega odnosa, zato je pomembno, da ga ohranjata. Če želiš, da se ponovno nekoliko zbližata, lahko poskusiš izkoristiti priložnosti za pogovor med odmori v šoli. Ni nujno, da gre za dolge in poglobljene pogovore – že kratka izmenjava mnenj o nečem zanimivem, kar se je zgodilo v šoli ali v vsakdanjem življenju, vaju lahko še bolj poveže. Poleg tega si lahko začneta pisati preko socialnih omrežij, če tega že ne počneta, saj je včasih ljudem lažje izražati misli tako, da jih napišejo.
Vso srečo,
Špela Brezočnik, dipl. psihologinja (UN)