Zdravo mene zanima kako da brebplim raskid ker sama sebe grižem noyri v telrsu ali lahko mi povešte kako do bredpri rastid
Lp
Lg
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena!
Žal nismo prepričani, kaj si želela vprašati. Lahko vprašanje postaviš še enkrat, da ti uspemo ustrezno dogovoriti?
Prijazen pozdrav iz uredništva
• Bo
Bond007
Sprašuje, kako bi prebolela, da sta se razšla in jo grize znotraj v telesu.
Poskusi se vsaj toliko zbrati in ločljivo napisati vprašanje, lahko si pomagaš tudi s samodejnimi popravki besedila.
• Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razhod je lahko zelo boleča izkušnja, še posebej, če se ti zdi, da te to močno prizadene tudi telesno. Čustvena bolečina lahko vpliva na tvoje telo - občutek, da te grize od znotraj, je lahko posledica stresa, žalosti ali tesnobe. Vse to je povsem normalno in del procesa prebolevanja.
Pomembno je, da si dovoliš čutiti svoja čustva, a hkrati poiščeš načine, kako se s tem soočiti na zdrav način. Pomaga, če se o tem pogovoriš z nekom, ki mu zaupaš - prijateljico, družinskim članom ali celo šolsko svetovalno službo. Telesna aktivnost, ustvarjanje (pisanje, risanje, glasba) in preživljanje časa z ljudmi, ki te razumejo, ti lahko pomagajo preusmeriti misli.
Morda si želiš, da bi se vse rešilo takoj, vendar je za to potreben čas. Vsak dan bo malo lažje. Poskusi se osredotočiti na stvari, ki te veselijo, in ne pozabi, da je v redu, če si vzameš čas zase. Če pa se ti zdi, da ne zmoreš sama, ne oklevaj poiskati dodatne pomoči - nihče ni sam v takih trenutkih.
Tukaj smo zate.
Lep pozdrav,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)