pozdravljeni zanima me kako priti čez neko ljubezen za katero si dal preveč a sedaj trpiš sam ? Trenutno sm najnižje kar sm kdaj koli bil v življenju in nevidim več smisla v življenju. Ne morem priti čez to osebo ker nekaj v meni misli da ta zgodba še ni konec a realnost govori drugače. o tem se ne upam nikomur odpret ker baje da ker sm fant ne smem kazat emocij. Hvala v naprej
Mi
Mina_karolina
Zdravo!
Nisem nobena stokovnjakinja, ampak ti lahko povem da enako doživljam in da nisi edin v tej situaciji. Naprej, če pokažeš čustva kot fant s tem ni nič narobe. Ljudje moramo dati vn da pokažemo kaj nas muči. Jaz ti svetujem, da si to kar si. In da se ne ukvarjaš, preveč s tem ali si ali nisi ali celo kako bi moral biti....itd... ja glede tega da jo nemoreš pozabiti pri meni je isto se že vleče skoraj 2 leti. Pravijo da upanje umre zadnje :) ampak drugače je težko iti čez to s tem se definitivno strinjam. Pri nekaterih traja dlje pri nekaterih ne. Vedet moreš, da to ni zadnja oseba, ki jo boš imel tako rad. Če imaš kakšen hobi ali treniraš kaj poleg šole se probaj na to skoncentrirati. Najdi si neko novo stvar s katero se boš zamotil. Da ti bo lažje ti bom povedala moj primer. Torej jaz ga nisem mogla pozabit in mi je blo tud zelo težko skoz sem si mislila pa sj bo pa itak še bo kej pa ni blo. Potem pa sem se pogovorila z prijateljicami, ki so na situacijo gledale drugače. Jaz svetujem da če imaš kakšnega zvestega prijatelja pa da mu lahko zaupaš da mu poveš to, da ga vprasas kako on vidi na situacijo. Boljše je da daš ven tudi da si že sem napisal za pomoč je super mislim en velik korak da si pripravljen o tem spregovorit. Bolj natančno in primerno ti bodo napisali strokovnjaki ampak ja. Svetujem, da si to kar si pa prosim ne se spreminjat da bi bil drugim všeč. Ker takšni kot smo torej originalni smo najbolj edinstveni. Nazaj na temo, probaj čim manj razmišljat o njej probaj postavit stop znak. Vsakič ko boš razmišljal o njej si reci ne konec je in nadomesti s to mislijo neko drugo. Ne vem če ti to kaj pomaga ampak meni je. Lej vsak dan bo boljše pa ne obupaj js vrjamem da ti lahko uspe. Pa vedi, da te še prava ljubezen čaka tak da pozitivno.
Upam, da sm kaj pomagala
Lp.;)
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
hvala za tvoje sporočilo. Najprej ti želim povedati, da te zelo cenim, saj si uspel izpostaviti svojo stisko.
Tvoja izkušnja je povsem človeška in v njej nisi sam. Ko se konča ljubezenska zgodba, v katero smo vložili veliko sebe, je povsem naravno, da občutimo bolečino, praznino in dvom o smislu. To, da se trenutno počutiš na najnižji točki, je znak, da si izgubil nekaj, kar ti je veliko pomenilo. To pomeni, da si človek, ki zna čutiti.
Vsi - fantje in punce se soočamo tako s prijetnimi kot neprijetnimi čustvi. Pomembno je, da si dovoliš občutiti vsa čustva, ki se v tem času pojavijo. Sprejeti svoje občutke je bistven korak na poti prebolevanja. Obenem te želim povabiti, da gojiš sočutje do sebe. Obstaja veliko različnih strategij, kako se spoprijeti s frustracijo in trpljenjem zaključkom odnosa. Pomembno je, da vsak posameznik izbere način, ki je njemu najbližji. Ob izgubi je še posebej dragoceno, da si prijazen in nežen do sebe, saj prav prijaznost odpira prostor za notranje okrevanje. Vsak človek potrebuje svoj čas in dovoli si ga. Pomembno je tudi, da si vzameš dovolj prostora za skrb zase in za ohranjanje čim boljšega počutja.
Na začetku so to lahko majhnimi koraki, ki ti prinašajo veselje, mir ali občutek tolažbe. Pomagajo ti lahko dejavnosti, ki te običajno osrečujejo. Ko se jim posvetiš, poskusi biti resnično prisoten v trenutku ter se osredotočiti na občutke umirjenosti in sproščenosti. Takšni trenutki ti lahko pomagajo uravnotežiti manj prijetna čustva in misli, saj svojo pozornost usmerjaš na dobre stvari v svojem življenju.
Omenil si, da se ne upaš odpreti, saj fantje naj ne bi kazali čustev. To je zelo razširjen, a škodljiv stereotip. Čustva niso znak šibkosti, ampak dokaz, da smo povezani s sabo. Prav izražanje čustev je tisto, kar pomaga pri okrevanju. Ali se lahko o vsem tem pogovoriš s kom, ki zmore biti s tabo tudi ob doživljanju neprijetnih čustev, na primer družina, prijatelji? Če si vključen v šolo, je lahko tvoj prvi korak, če potrebuješ pogovor s strokovnjakom, šolska svetovalna služba.
V kolikor imaš še kakšno vprašanje, pa ga lahko zapišeš tudi sem.
Vse dobro,
Andreja Lamut Gazvoda, univ. dipl. soc. ped.