gajs eno uprasanje:
kako se obnasati do svojega fanta v šoli da vzdrzujem najno zvezo ampak da ne izgleda prevec romanticno in neprimerno za 7.razred ampak kjut in lepo?
ti
tilka
Za šolo je super, da ostaneš kjut in prijazna, brez preveč romantičnih stvari, ki bi se lahko zdela neprimerna. Lahko ga držiš za roko ali mu namigneš, se smejiš z njim, pošiljaš kratka sporočila ali ga objameš na začetku ali koncu šole – majhne pozornosti, ki so diskretne. Pomembno je, da se ob tem oba počutita udobno in da se ne trudita pretiravati, tako bo zveza ostala lepa in prijetna, hkrati pa ne bo “preveč za šolske oči”.
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Lepo se mi zdi, da si pozorna do svojega fanta in hkrati želiš ostati spoštljiva do svojih sošolcev in učiteljev.
Predlagam ti, da se s fantom pogovorita o tem, kaj bi se vama zdelo »luštno« in pozorno. Pomembno je, da oba čutita, da je vse v redu, in da spoštujeta meje drug drugega.
Morda opazuj, kako se kakšna sošolka obnaša okoli svojega fanta in kako si namenjata pozornost in preveri pri sebi, kako se ob tem počutiš. Je to nekaj, kaj bi ti bilo všeč? Je preveč opazno ali »cringe«?
Lepo bodi,
Cita Jenko, mag. psihologije
Ka
Katarincaaa
ja hvala za odgovore sam on bi skrivu naso zvezo ka ga je sram
razumem ga ker je tud mene sam on ful bol drugace reagira ku js zato
kako naj se v takem primeru obnasam?
Uredništvo
Cita Jenko
Odgovor svetovalke:
Hej!
Kaj pa je razlog, da si želi skrivati zvezo? Zaradi česar pa čuti sram? In zakaj ga čutiš ti?
Še vedno ti predlagam, da se o tem pogovorita. Če se ob izkazovanju naklonjenosti v šoli počutita neprijetno, se lahko dogovorita, da se v šoli obnašata kot prijatelja/sošolca. Konec koncev je najpomembnejše, da se vidva dobro počutita in ne, kako naj bi se "morala" obnašati kot "par".
Cita Jenko, mag. psihologije