všeč mi je sošolec, ki pa dvomim da bo kdaj vame amapk imam nekakšen občutek kot mi bila za skupaj. u enem tedno se mi je od njega sanjalo štirikrat imel je punco ki je pa sedaj nima več prbližno en teden
Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Praviš, da ti je všeč sošolec, vendar nisi prepričana, ali si tudi ti njemu všeč. Dobila sem občutek, da ga vidiš kot nekoga posebnega, glede na to, da čutiš, da bi bila lahko skupaj ter da si o njem večkrat sanjala. Lepo je slišati, da imaš simpatijo.
Da bi lažje razumela tvojo situacijo, me zanima, kako blizu sta si s tem fantom – sta zgolj sošolca ali sta tudi prijatelja? Ali se pogovarjata tudi zunaj razreda? Zakaj imaš občutek, da mu ti nisi všeč? Mogoče je lahko tvoja intuicija, da bi bila skupaj, vodilo, da poskušaš ugotoviti, ali zares vodi do ljubezni. Prav tako so sanje lahko pomemben pokazatelj, da se želiš zbližati s tem fantom.
Zapisala si tudi, da je šele kakšen teden samski, zato je zelo verjetno, da še žaluje oz. predeluje prejšnjo vezo. Vseeno lahko poskusiš vzpostaviti sproščen in prijateljski odnos z njim ter ga spoznavati na bolj globoki ravni. Preko spoznavanja drug drugega šele začutimo, ali nam je oseba zares iskreno všeč. Poskušajta se čim več pogovarjati o različnih tematikah in se čim boljše spoznati. Ponavadi je lažje, če pogovor začneš preko sporočil, ampak te vseeno spodbujam, da se pogovarjata v živo in družiti tudi izven šolskega časa. Ni ti treba takoj izpovedati čustev, ki jih čutiš do fanta, ampak počakaj, da vidiš, kako se odziva in ali je že pripravljen na novo ljubezensko razmerje.
Spodbujam te, da razmisliš o stvareh, ki so ti všeč na tem fantu in kaj te je na njem pritegnilo. Pogosto nas pritegne izgled, vendar to, kar je še pomembneje, je to, kar nosi v sebi in kaj mu je pomembno.
Želim ti veliko poguma pri grajenju odnosa s svojo simpatijo. Vesela bom, če se mi javiš in sporočiš, kako je šlo. Če pa imaš še karkšnokoli vprašanje, sem ti vedno na voljo.
Srečno!
Lara Tušek, mag. psihologinja