Kako povedati svojim starsem da pac imas neke tezave na najbolj razumejoc nacin in da bi starsi verjeli ne pa da sam recejo da si izmisljujem ali kaj podobnega
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Pogosto je o težavah težko govoriti, zato sem vesela, da si nam zaupala s svojim vprašanjem in nameravaš o tem spregovoriti s starši.
Če te prav razumem, te zanima, kako odpreti temo s starši na način, da bi te vzeli resno. Pomembno je, da izbereš pravi trenutek za pogovor, ko bodo sproščeni in imeli čas za pogovor. Pomaga ti lahko, če si vnaprej pripraviš, kaj želiš povedati. Ob pogovoru bodi iskrena in jim povej, kako se počutiš, s kakšnimi težavami se soočaš in kako te vplivajo na tvoje življenje. Lahko jim zaupaš svoje skrbi, da bi morda mislili, da se izmišljuješ, in jim na konkretnih primerih pojasniš, kaj doživljaš.
Pomembno je tudi, da jim razložiš, kaj bi od njih potrebovala – njihovo podporo, nasvet, pomoč ali kaj drugega. Morda bo potrebno nekaj potrpežljivosti, če tvoji starši ne bodo takoj razumeli in sprejeli tvojih težav, vendar ne obupaj.
Ste o tem morda že kdaj spregovorili? Kako so se odzvali? Če imaš še kakšno vprašanje, mi lahko zaupaš več o tem, kaj doživljaš.
Želim ti vso srečo s pogovorom!
Kiara Katarina Florjanič, dipl. psihologinja (UN)