Živjo sem v fanta iz druge šole in mi je zelooo všeč na enem od družbenih omrežij sem ga vprašala za njegov snapchat rekel je da mi ga ne bo dal zaradi tega ker neda svojega snepa nekim tujim puncam(ampak jaz sem ga potem na snepu našla in ga dodala). Nekaj časa pozneje pa me je dodal na snepu nazaj in se malo pogovarjal z mano.Kaj to pomeni? Kaj naj naredim?Zakaj me je po najinem pogovoru na družbenem omrežju dodal nazaj na snepu?
Hvala za odgovor
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, kako zanimiva in morda malo zapletena se ti zdi ta situacija. Ko nekdo sprva reče, da ne želi deliti svojih osebnih informacij, kot je Snapchat, lahko to izhaja iz želje po zasebnosti ali previdnosti, še posebej na internetu, kjer ljudje pogosto komunicirajo z osebami, ki jih ne poznajo osebno. Da te je pozneje dodal nazaj in se pogovarjal s tabo, pa lahko pomeni več stvari. Morda je sčasoma začutil večje zaupanje do tebe ali je postal bolj radoveden o tebi. Lahko je tudi, da je po prvotnem pogovoru želel bolje spoznati tebe.
Kaj lahko narediš? Pomembno je, da ohranjaš spoštovanje do njegovih meja in želja. Če je zdaj bolj odprt za pogovor, je to super priložnost, da ga bolje spoznaš. Lahko nadaljujeta s pogovori in delita stvari, ki vaju zanimajo. Vendar je prav tako pomembno, da sta oba iskrena glede svojih namenov in občutkov. Če te zanima več kot samo prijateljstvo, je morda prav, da to v nekem trenutku jasno izraziš, vendar ob pravem času in na primeren način, da ne pritisneš preveč nanj.
Včasih je težko razbrati, zakaj nekdo stori nekaj, še posebej preko spleta, kjer ni mogoče videti telesne govorice ali ton govora. Tvoja najboljša strategija je, da ostaneš odprta in prijazna, obenem pa spoštuješ svoje meje in meje drugega. Komunikacija je ključna, zato če imaš vprašanja ali dvome glede njegovih namenov, je včasih najbolje, da o tem preprosto vprašaš. Seveda pa vedno razmisli, kako bi se počutila, če bi bila v njegovem položaju, in deluj v skladu s tem.
Ne pozabi, da je v redu biti previdna, ko deliš osebne informacije na internetu, in vedno poskrbi za svojo varnost. Če se ti kdaj zdi, da situacija postaja neprijetna, je pomembno, da o tem govoriš z nekom, ki mu zaupaš, naj bo to družinski član, prijatelj ali učitelj.
Upam, da ti te misli pomagajo in ti želim veliko sreče ter pozitivnih izkušenj v nadaljevanju tega prijateljstva!
Topel pozdrav,
Živa Pirc, mag. psihologije