Sem peti razred in z enim fantom sem bila tri leta potem me je pustil ampak meni je se vedno vsec pa mu ne upam povedad in zdaj sma se sosolca!
KAKO NAJ SE MU PRIBLJIYAM SAJ SVA PRIATELJA AMPAK HOCEM DA SMA SE VEC
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da se počutiš zmedeno in točno ne veš, kaj narediti v novi situaciji, zdaj ko sta z bivšim fantom sošolca.  Biti zaljubljen v nekoga, s katerim si bila v preteklosti v zvezi, še posebej, če je to nekdo, s katerim se srečuješ vsak dan v šoli, je lahko zelo zapleteno.
Najprej je pomembno, da sprejmeš svoja čustva in si priznaš, da jih občutiš. Ni nič narobe s tem, da čutiš tako, kot čutiš. Če se počutiš pripravljeno, razmisli o tem, da bi mu iskreno povedala o svojih občutkih. Lahko začneš s preprostim pogovorom o tem, kako sta se v preteklosti dobro razumela in da bi rada to obnovila. Če se ne počutiš pripravljeno, da bi mu povedala o svojih občutkih, je v redu tudi to. Pomembno je, da to storiš, ko se počutiš pripravljeno.
Poskrbi, da se ne obremenjuješ preveč s tem, kaj si drugi mislijo ali kako bo odreagiral. Poslušaj sebe in svoje občutke. Če občutiš, da potrebuješ podporo, pa se pogovoriš s prijatelji ali odraslo osebo, ki ji zaupaš.
Lahko razmisliš tudi o tem, da bi sodelovala v skupnih dejavnostih ali interesih, ki bi vaju lahko približali. Lahko se pridružiš krožku ali dejavnosti, kjer bi lahko preživljala več časa z njim. Zaenkrat je pomembno, da ohranjaš pozitiven odnos in se osredotočiš na gradnjo prijateljstva. Včasih je najboljše, da stvari potekajo naravno in da se osredotočiš na trenutno dogajanje.
Upam, da ti je ta nasvet v pomoč. Če potrebuješ dodatno podporo ali nasvet, sem tukaj za tebe.
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije