Sem punca in na isto solo kot jaz hodi fant v katerega sem zaljubjena. Eno leto nazaj sva se zacela druzit in povedal mi je da sem mu vsec (jaz mu nisem povedala da sem jaz v njega) Druzila sva se in vse super dokler niso prisle poletne pocitnice. Ker si nikoli nisva izmenjala telefonske se nisva videla. Ko pa se je zacelo novo solsko leto pa me je zacel ignorirat . Ko pridem k njemu in ga vprasam kako je me ignorira. Ne druzi se z nobeno drugo punco zato mi je to res cudno. Kaj naj,ne pravim da rabiva bit skupaj ampak zelim se le druzit z njim kot prej ali pa se vsaj pogovorit zakaj me ignorira.
• Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
verjetno te je njegova sprememba v vedenju precej zmedla, sploh, če ti je že izpovedal, kaj čuti do tebe. Glede na to, da je bilo vmes daljše obdobje, ko se nista videla, ti pa mu pred tem nisi izrazila, kaj čutiš, je morda to doživel kot zavrnitev. Morda se je tudi zaradi tega oddaljil. Vseeno pa to ni nikakršen izgovor za to, da te ignorira. Pred tem sta se namreč družila in že gradila nek odnos (četudi je bil takrat le prijateljski), zato je ignoriranje popolnoma nespoštljivo. Ne moremo pa izključiti možnosti, da se v njegovem življenju dogaja kaj drugega, kar ga teži in se zato vede drugače.
Predlagam ti, da izbereš trenutek, ko bosta sama (na hodniku, po šoli itd.) in mu izraziš, da bi se rada pogovorila z njim. Povej mu, da se ti je bilo prijetno družiti z njim in da ti je žal, da sta se oddaljila. Če se ti zdi, da je pravi trenutek, mu lahko tudi poveš, kaj čutiš do njega, lahko pa to prihraniš za drug trenutek in najprej preveriš, zakaj se je njegov odnos do tebe spremenil.
Kakršenkoli že bo odgovor, iskrena skrb, ki jo boš s tem izrazila, kaže na to, da ti je mar zanj in za vajino prijateljstvo - glede na obojestranska čustva pa upam, da se razvije tudi kaj več.
Lep pozdrav,
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)