Zanima me kak naj sploh naredim first step da me fant v kirga sm tak sploh opazi. Hodam na isto šolo ampak nevem kak naj tak se mu "približam". A ga naj dodam na instagramu al pa na snapu sam tut če ga pac itak se nc ne bo spremenil, ker me bi on sam addu nazaj in to bi blo to. Nevem kak naj zacnem pogovor, Iskreno bi rajs da ga on začneampak nevem če ga hoče.
Lp
Uredništvo
Ida Vraničar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
rada bi se ti zahvalila, da si se oglasila in iskreno zapisala, kaj te muči. Če prav razumem, ti je fant iz tvoje šole zelo všeč, ampak ne veš, kako sploh narediti prvi korak, da bi te opazil. Razmišljaš o socialnih omrežjih, hkrati pa imaš občutek, da se tudi s tem ne bi kaj dosti spremenilo. Po drugi strani si želiš, da bi pogovor raje začel on, pa nisi prepričana, ali bo sploh kdaj do tega prišlo.
Najprej bi ti rada rekla, da je to, kar čutiš, zelo pogosto in običajno. Veliko punc (in fantov) se znajde v podobni situaciji. Čisto razumljivo je, da si želiš, da bi prvi korak naredil on – tako je manj strahu in predvidevam manj tveganja, da bi bila razočarana.
Mogoče bi ti pomagalo, če se najprej malo ustaviš in pri sebi razmisliš o naslednjih vprašanjih. Kaj si ti v resnici želiš? Da te samo opazi? Da se začneta pogovarjati? Ali da bi se mogoče sčasoma kaj razvilo? In kaj te pri tem najbolj zadržuje – strah pred zavrnitvijo, zadrega ali to, da sploh ne veš, kaj bi rekla? Kako se sicer počutiš, ko si v njegovi bližini v šoli? Sta se že kdaj pogovarjala v živo?
Kar se tiče prvega koraka, ta ne rabi biti nekaj 'dramatičnega'. Lahko razmisliš, kaj bi bil zate najmanj strašljiv prvi korak. Pogosto gre za čisto majhne, vsakdanje stvari. Mogoče kratek pogled, nasmeh, kakšno vprašanje v šoli ali komentar glede pouka. Takšne malenkosti lahko pokažejo zanimanje, ne da bi se ti zdelo, da si naredila nekaj preveč. Družbena omrežja so lahko samo pomoč, ne rešitev sama po sebi, kot si že sama napisala. Je pa lahko to, da ga dodaš na socialnih omrežjih, tudi čisto majhen prvi korak, ki pokaže zanimanje, brez pritiska. To še ne pomeni, da moraš takoj začeti dolg pogovor. Če bi se mu kdaj odločila, kaj napisati, je dovolj že nekaj preprostega – na primer odziv na "story" ali kratko vprašanje.
Hkrati pa je pomembno tudi to, da poslušaš sebe. Če trenutno čutiš, da še nisi pripravljena narediti prvega koraka, je to popolnoma v redu. Včasih potrebujemo več časa, da zberemo pogum ali da sploh ugotovimo, kaj si želimo.
Lepo te pozdravljam. Ti pa se še kar oglasi, če boš še kaj potrebovala.
Želim ti tudi lep preostanek počitnic in praznikov!
Ida Vraničar, dipl. psihologinja (UN)