Oj.
Na nekih duhovnih vajah pred prbl. 1 letom sm spoznala enga res najbolsga tipa na svetu in sm mu povedala tko vse kr sm bla itak tko da ga nikol vec nebom vidla. No pol sm ga vidla se na enih drugih duhovnih vajah in se tko ni nc vec pogovarju z mano ceprov sva se na prejsnih ful pogovarjala. No pol sm ratala nekak obsedena z njemu. Pac ne drjanskj ampak sm ga sam ful zacela stokat pa ful sm govorila sosolkam o njem in pac ga ne morm pozabt. Pa tko nism vanga sam nevem zakaj ga ne morm pozabt. Mate kaksn nasvet?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
Hvala za tvoje sporočilo in, da si delila svoje občutke z mano. Vidim, da te je situacija v kateri si se znašla nekoliko zmedla. To, kar doživljaš, je nekaj, kar se zgodi marsikomu, še posebno v letih, ko se razvijajo nova čustva in odnosi.
Zdi se, da ti je stik s tem fantom veliko pomenil, morda zato, ker si imela občutek, da si mu lahko zaupala stvari, ki jih drugim nisi. To je res nekaj posebnega, zato je povsem naravno, da si želiš tak odnos ohraniti. Zdaj pa te skrbi, zakaj se je vse skupaj spremenilo in zakaj ga ne moreš pozabiti.
Naj ti povem, da je povsem razumljivo, da taki trenutki ostanejo v naših mislih, še posebej, če nimamo jasnih odgovorov o tem, kaj se je zgodilo. Morda te bolj kot fant sam privlači občutek povezanosti in varnosti, ki si ju ob njem doživela. To je nekaj zelo dragocenega, kar si morda želiš čutiti tudi v drugih odnosih.
Predlagam ti, da:
- Poskusiš razmisliti, kaj ti ta fant predstavlja. Je to morda občutek, da si slišana in sprejeta? Če je tako, lahko poiščeš načine, kako ta občutek dosežeš tudi v drugih odnosih ali situacijah. Ali te bolj skrbi, kaj si on misli o tebi? Ko boš bolje razumela zakaj te ta odnos tako močno ‘vleče k sebi’, boš lažje našla način, kako se soočiti z občutki.
- Zapišeš ali narišeš svoje misli v dnevnik. Včasih pomaga, da jih vidiš pred sabo.
- Usmeriš svojo pozornost tudi v druge aktivnosti, ki te veselijo, npr. hobi, šport, čas s prijatelji ali karkoli, kar ti prinese veselje. Takšna pozornost nase ti lahko pomaga, da se misli na fanta malo razpršijo.
- Če te misli še naprej obremenjujejo, ti priporočam, da se pogovoriš z nekom, ki mu zaupaš. To je lahko šolska svetovalna delavka, svetovalec na TOM telefon, psihologinja, oseba doma ali drug odrasel, ki ti lahko pomaga razumeti tvoje občutke.
Verjemi, da je to, kar čutiš, povsem normalno, in da se bodo sčasoma tvoji občutki umirili. Če potrebuješ še kakšen nasvet ali pogovor, se vedno lahko obrneš na nas pri #Tosemjaz.
Topel pozdrav,
Živa Leben, specializantka Relacijske družinske terapije