Hej, kako družbi približat da ne silijo vame s kajenjem, vejpanjem? Razumemo se super, dokler ni v igri alko. Potem pritiskajo name. Ne želim si jih izgubiti.
• Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Zdravo Aura,
sem vesela, da si se s svojim vprašanjem obrnila na nas. Najprej vse pohvale tebi, saj vprašanje pokaže, da želiš biti ti takšna kot si. Pišeš, da imaš družbo, s katero se super razumete dokler ni v igri alkohol. Praviš tudi, da silijo vate s kajenjem oz. vejpanjem. Ne želiš jih izgubiti, hkrati pa želiš, da ne silijo vate s kajenjem oz. vejpanjem.
Na nek način je težko biti del družbe, ki ima drugačne poglede na kajenje in uživanje alkohola kot ti. Hkrati želiš biti del te družbe. Vsi želimo pripradati neki družbi, skupini, pa naj bo to v šoli, službi ali v prostem času. Najbolje je, če imamo okoli sebe ljudi, ob katerih smo lahko to kar smo in nas sprejemajo takšne kot smo. Morda poskusiš iskreno in iz sebe svoji družbi povedati, da so ti pomembni, da ti je super z njimi, vendar da ne želiš kaditi in uživati alkohola, ker ti to preprosto ni všeč. Morda jim tudi poveš, da je dragoceno prav to, da smo si med seboj različni, imamo različne navade, poglede, vrednote in da to drug pri drugem spoštujemo. Lahko jim poveš, da si tega želiš tudi od njih. Verjamem, da te bodo slišali, če boš izhaja iz sebe.
Želim ti moč, da ohraniš sebe in se jasno izraziš.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka