Pozdravljeni..zanima me kaj vi menite ,ko stranka v tem primeru jaz reče terapevtki,da se nisem ob njej počutila varno ona pa mi nazaj reče :"jaz ti ne morem dati čustev"...
Pa saj mi jih noben direktno ne more..sama pri sebi določena čustva vklapljam in izklapljam ob nekom.. a ni to precej nestrokoven odgovor, ki mi  ga je dala nazaj?
Vsak terapevt bi moral poskrbeti za to,da se ob njem stranke počutijo varne?!? To je pogoj za uspešno sodelovanje ter pomoč z njihove  strani...
In to ona za katero se ima, da že več kot 10 let dela z strankami ter ni začetnica ...?takrat ko sem jaz hodila ji je na spletni strani pisalo,da dela več kot 7 let z ljudmi se pravi leta 2017..
Bila bi vesela vašega razmišljanja.. lep pozdrav
• Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hudo nam je, da imaš tako izkušnjo. Vsekakor ona ni odgovorna za tvoja čustva, je pa odgovorna v svojem procesu za to, da ustvari varen odnos in da po ugotovitvi, da le-tega ni uspela skupaj s teboj ustvariti, predlaga rešitev. Ti je kaj predlagala? Si jo razumela? Včasih se namreč zgodi, da nevede česa ne razumemo oz. razumemo iz svojega polja videnja (izkušenj). Kaj načrtuješ?
Vse dobro,
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka
• Ra
Razočarana
Pozdravljena.. hvala za hiter odgovor...
Kar se tiče nje ne načrtujem nič več..vesela sem,da nimam stika z njo..moram iti naprej in pozabiti slabe stvari in vzeti dobre ..saj sem bila lani februarja torej eno leto nazaj na pogovoru oz.ugovoru na obravnave .opravičila se mi je in je to to... je pa res ,da kljub opravičilu kuham zamere do nje še vedno..taka sem... Ne do nje  ampak do vsakogar ,ki me prizadane...leta in leta to še potem meljem oz.tuhtam razmišljam na dolgo in široko...
A to je druga dolga zgodba...
• Ra
Razočarana
Pa še to sem vas pozabila vprašati bolj podrobno..kaj mislite kaj bi lahko bili vzroki za njen takšen odgovor.. morda samoobramba..?..bila bi vesela ,da mi date morda širše poglede na odgovor njen... hvala lp
• Uredništvo
Polona Kuzman
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Zahvaljujemo se ti za odziv. Veseli smo, da je terapevtka prepoznala svojo nenamerno napako in se ti opravičila.
Čestitke tebi, da se prepoznaš v svoji - gojenje zamere. Zdaj je čas, da narediš nekaj na njej oz. da narediš kaj zase. Zelo znano in že znanstveno dokazano je kako zamera vpliva na rušenje zdravja. Zato spusti, prepusti. Ena tehnika je, da na list papirja napišeš kaj odpuščala in komu, nato pa ta listek na enem lepem koncu narave obredno zažgeš in se zahvališ naravi, da te uči in vodi naprej.
Vse dobro na tvoji poti.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka