Pozdravljeni,
s širšo družino (teto, stricem in bratrancem), s katero smo bili jaz in moja starša od vedno blizu, smo se aprila meseca "skregali". Šlo je za banalno in nepomembno stvar, za katero se res ni vredno skregati. Moja teta (žena mojega strica) je glavni vir tega problema. Žal je zelo težek karakter, zato nam je močno zamerila.
Zdaj dobesedno med sabo ne govorimo več, čeprav smo skušali s staršema ta slab družinski odnos že večkrat popraviti. Problem je tudi, da se babica (mati mojega očeta in strica) v ta prepir vmešava in postavlja na njihovo stran, tako da izpademo jaz in moja starša slabi in sebični ljudje.
Res me boli, da moja družina razpada, saj smo si bili še do nedavnega blizu, zdaj pa se obnašajo, kot da nas ne poznajo in nas nočejo niti videti.
Ali imate kakšen nasvet, kako ta  popraviti?
Najlepša hvala in lep pozdrav.
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Znašla si se v situaciji, v kateri ne obstaja pravilo in določen recept kako priti do željenega cilja. Iz tvojega zapisa je razbrati, da ti ob tem doživljaš stisko in ti ni vseeno. Razumem te, vendar tukaj boš sama težko rešila težavo. Kot si napisala, je do prepira prišlo zaradi banalne in nepomembne stvari. Pogosto je, žal tako. Včasih se po določenem času ljudje niti ne spomnijo več vzroka, ki je pripeljal do spora. Pomembno je, da veš, da nisi ti kriva za to. To je stvar odraslih in tudi oni bodo to zadevo morali rešiti.
Mi je pa všeč tvoj pogled na svet in to, da ti ni vseeno ob takšnih dogodkih. Iz zapisanega je tudi razbrati, da vi kot družina želite vzpostaviti ponovni odnos. Žal, je včasih potreben čas, da se zadeve umirijo in ljudje odpustijo. Ne vem kako blizu sta si vidva z bratrancem. Morda preko spleta poizkušaš stopiti v kontakt z njim in vidva »gradita odnos«. Morda bodo potem tudi starši spoznali, da ni vredno gojiti zamer. Saj družina je ena sama.
Pa srečno!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja