Živjo, rada bi si našla fanta, saj sem stara 22 let in ga še nikoli nisem imela.
Poskusila sem na fb skupini zmenkov pa so se mi javljajli sami starejši moški. Razmišljala sem tudi o Tinderju.
Kaj naj naredim? Kako naj najdem fanta svoje starosti?
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, bi zelo rada dobila fanta, vendar praviš da do zdaj še nisi imela sreče, da bi spoznala nekoga, ki bi ti ustrezal. Sprašuješ se, kako lahko to spremeniš in nekoga spoznaš.
Verjetno veš, da je najlažji način kako spoznati potencialnega partnerja to, da začenjaš spoznavati več ljudi. Tako boš z večjo verjetnostjo naletela na nekoga, ki ti bo ustrezal, nekdo ob katerem se boš dobro počutila in se bo zanimal zate. Verjamem, da se to na trenutke lahko zdi precej težko in nas oz. te spravlja v nelagodje. Včasih moramo stopiti izven mehurčka ugodja s katerim smo se obdali, da zrastemo, si izboljšamo življenje in se naučimo spoprijemati z različnimi situacijami.
Že majhni koraki štejejo. Če imaš za to dovolj časa lahko poskusiš s kakšnim novim skupinskim hobijem, ki se ti je že dolgo zdel zanimiv. Tako boš lahko spoznala veliko ljudi, ki imajo podobne interese kot ti, med njimi tudi morda nekoga, ki ti bo všeč. Tudi uporabljanje spletnih omrežij za zmenkarije je lahko korak v pravo smer, Tinder namreč uporabljajo posamezniki mlajših generacij, tako da bi tam lažje našla nekoga svoje starosti. Spletna omrežja za zmenkarije kot je Tinder imajo tudi funkcijo omejitve predlaganih profilov glede na starost posameznikov, tako da bi ti aplikacija predlagala zgolj posameznike tvoje starosti.
Zveza z nekom zahteva trud in vztrajnost, tudi ko imaš slab dan. Ker gre v razmerja veliko našega časa in truda, je dobro, da ti je oseba, s katero si v razmerju, res všeč. Tako se splača počakati na nekoga, ki ti bo res pri srcu in s komer se boš res dobro razumela.
Želim ti veliko uspeha pri iskanju romantičnega partnerja in držim pesti, da se bo vse izšlo kot sama želiš in kot je najbolje zate.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije