Pozdravljeni !
v šoli so is garderobe prihajali čudni zvoki in se mi tudi zdi, da so neprimerni.
Kasneje sta is garderobe prišla demle in fant.v garderobi je bil Kip kondomov.
Ma
Mancikaa
Ammm, okej... Ce se mene vprasa je to kar mislis da je..... pa ti svetujem da nikomur ne govoris da nebi kake govorice prisle ven pa bi bla ti kaj kriva (verjemi prica sem bla temu) ampak ja, lp:)
Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega zapisa sem dobila občutek, da ti je bilo zelo neprijetno, ko si v šolski garderobi slišala zvoke fanta in dekleta, kasneje pa si opazila, da je v garderobi ostala prazna embalaža kondoma. Zanima pa te, kaj sta počela v garderobi. Je tako?
Iz zapisanega lahko ugibam, da je šlo za spolni odnos, tega pa z gotovostjo ne moreva vedeti. Gre za enega od načinov, kako ljudje izražajo ljubezen drug do drugega. Gre za intimen dogodek, ki se zgodi med dvema osebama (ponavadi odraslima), ki se imata zelo rada. Pri tem je pomembno, da sta oba vključena na ta dogodek pripravljena in se oba s tem strinjata.
Spolni odnos je zelo intimno dejanje, ki se zgodi na primernem mestu, ki je zaupno in varno (običajno je to spalnica). Zato se strinjam s tabo, da je garderoba v šoli in na splošno šolsko okolje neprimeren kraj za spolni odnos.
Sklepam lahko, da ti je bilo ob slišanju zvokov in najdenju embalaže kondomov lahko zelo nelagodno, zato ti svetujem, da se o tem pogovoriš z odraslo osebo, ki ji zaupaš. Lahko so to starši, učitelji ali svetovalna služba. Spolni odnosi so zelo pomembna tematika, o kateri pa se po navadi v šoli ne govori dovolj. Zato, če imaš kakršno koli vprašanje, se lahko vedno obrneš name ali pa se o tem pogovoriš z osebo, ki ji zaupaš.
Upam, da sem ti odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi
Lara Tušek, dipl. psih. (un)