pozdravljeni!!
Težko je napisati vse kar se mi roji po glavi ampak v glavnem vsec mi je fant. ze dolgo. nikoli se nisma pogovarjala v soli ker je zelo tih in ma bol tako druzbo da je skos z njimi oni pa se mi zdijo kot da bi se samo radi norcevali. vcasih so se kaj norcevali iz mene ampak nikoli nisem vedla kak naj to vzamem. vcasih zdaj ko imamo vaje za valeto - presenetljivo plesem z njim in mi je ful vsec in rekel je da bi plesal samo z mank al pa z nobeno - mu kateri od njegovih prijateljov ko blizu stojimo recejo "da nebos ljubosumen ko z mano plese" pa take stvari. nazadnje me je en vprasal ce on vredu plese in sem samo skomignila z rameni. ker me pa tudi vcasih spravijo v slabo voljo ker so pac nezanimivi in mislijo da so vsem top. vglavnem na vajah me veliko gleda ko v krogu zamenjujemo plesne partnerje ko vadimo. ko sma midva skupaj gleda bolj stran, ful je sramezljiv ponavadi ampak drugace super plese, pa lepo me drzi (prijateljice mi recejo da se jih noce prav prijet pa da je grozen v plesanju).
v sestem razredu sem mu povedla da mi je vsec in mu ni blo ravno vsec. takrat se je ful jezil name. ne spomnim se ravno kaj se je potem dogajalo sam vem da sem ga vsa tri leta skos gledala in ga obcudovala. vsec mi je bit ob njem ce smo kje skupaj. mislim da cetudi bi bila samo prijatelja bi imela veliko skupnega. njegov mlajsi brat me ima ful rad, samo to od moje simpatije prijatelje moti nevem zakaj. in tudi imajo neke probleme z nekimi izmisljenimi stvarmi o meni, za katere se mi zdi da je razlog da se me vcasih on izogiba. da vem njegovo registersko, da ga stalkam itd. ni res. moja najboljsa prijateljica je v razredu z njim in mi ga je veckrat slikala kar ga je motlo in to cisto razumem.
vglavnem jaz bi se ful rada z njim pogovarjala ( veliko stvari mi ne uspe povedat ker je preprosto prevec tega iz 3 let). na vajah se smejima in vcasih ga kaj popravljam. v  hodniku me gleda, vcasih ko ga moja prijateljica zajebavle z mano se samo smejo in nikoli nic ne zanika. tih je. ne poznam ga prav in nevem ravno kaj pocne z tistimi njegovimi prijatelji ki mi sploh niso vsecc. kmalu bo konec sole, valeta bo, pa se mislim da greva na isto srednjo solo ampak on nima pojma na kero grem jaz razen ce mu je kdo povedal in jaz nevem, in bi edino rada vedla ce me sovrazi, ce sem mu vsec, karkoli.
hvala. ce boste odgovorili!
• Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Name se obračaš z vprašanjem glede tvoje zaljubljenosti v sošolca. Sicer si mu enkrat že povedala, da ti je všeč, pa mu takrat, kot si opisala, ni bilo všeč. Praviš, da ga večkrat ujameš, medtem ko te gleda, a je precej sramežljiv, pa tudi njegovi prijatelji, ki ti niso najbolj pri srcu, imajo včasih nesramne in nekoliko zajedljive komentarje. Zanima te predvsem, kaj oni čuti do tebe, a tukaj ti pravega in enega odgovora žal ne morem ponuditi, saj to ve le on.
To, da plešeta skupaj na valeti, je super in odlična izhodiščna točka, da ga bolje spoznaš. Ponuja ti, da sta več časa skupaj, da se kdaj skupaj smejeta in se tako zbližata, daje pa ti tudi super priložnost, da ga bolje spoznaš. Morda veš, če ima kakšen hobi? Najverjetneje, sploh če ga to zanima, rad govori o tem. Igra morda kakšno glasbilo, trenira kakšen šport? Če ja, ga lahko povprašaš kaj o tem. Poskusi se pozanimati, kaj mu je všeč, katere filme rad gleda, kakšno glasbo posluša… Tudi to, da gresta na isto srednjo šolo je lahko dobro izhodišče za pogovor. Zagotovo bosta našla še kaj skupnega. Če je sramežljiv morda potrebuje le nekoliko več spodbude in to, da ti začneš pogovor. Vse, kar sem ti naštela, lahko vprašaš kar njega, le nekaj poguma je potrebnega!
Tudi to kar opisuješ, da te sicer veliko gleda, ko pa sta si bližje, postane nervozen in odvrača pogled, kaže na morebitne znake simpatije in naklonjenosti. Najprej ga poskusi bolje spoznati in postati njegova prijateljica, nato pa, če boš tako začutila, lahko ponovno poskusiš in mu poveš, da ti je všeč. Vseeno si to nazadnje storila kar nekaj časa nazaj in njegova čustva in naklonjenost do tebe se je morda v tem času spremenila.
Upam, da sem ti vsaj nekoliko pomagala, če pa imaš še kakšno vprašanje, pa se lahko ponovno obrneš name. Želim ti vso srečo in veliko poguma!
Ana Koščak, dipl. psih. (un)