Pozdravljeni,
Imam dilemo in se na morem odločiti kaj naj naredim. Nevem za katerega fanta naj se odločim.Zaljubljena sem v 2 fanta prvi je moj sošolec ki je manjši od mene ali naj se odločim za drugega fanta ki je starejši od mene 3 leta in kadi ampak mi je zelo všeč. Okoli njega se vrti veliko punc ki so mogoče njegove prijateljice.
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena punca!
Na tvoje vprašanje ti žal ne morem podati pravega odgovora. To se moraš odločiti le ti, nihče drug se ne more odločiti namesto tebe. Verjamem, da sta ti oba fanta všeč, vsekakor pa velja razmisliti tudi o tem, s kom se bolje razumeš, kdo je do tebe bolj prijazen, ti izkazuje več pozornosti itd. Praviš, da je sošolec manjši od tebe, starejši fant pa kadi. To sta morda dve stvari, ki te pri njiju motita oz. sta ti manj všeč, razmisli pa tudi, kdo ima več pozitivnih lastnosti.
Verjetno pa veš, da mora biti za dobro partnersko zvezo interes prisoten na obeh straneh. Morda veš, ali si ti všeč nekomu izmed njiju? Sprašujem pa se tudi, kaj bo tvoj naslednji korak, ki ga boš naredila po tej odločitvi? Boš tistemu, ki ti je bolj všeč, kaj namignila? Morda o tem še nisi razmišljala (s čimer ni nič narobe!), v kolikor pa si, pa dobrodošla, da kaj zapišeš tudi tukaj.
Lepo se imej!
Lea Kopač, mag. psihologije