jooo stari to je tak cringe pisat tak jauno ne... no pac. vem da sem otrok, vem da sem v puberteti ampak koji joko je meni tega treba? zravn tega da mam starse v kurcu se me zraven jebe fant pa se kolegi... ono jas sn tak zmantrana od vsega pac prisezem da bi najrajsi sao pobegnila :) no vgl.
mama pa ati se celi cajt sao neke zdirata ono. okej pac saj jidva razumem da bi rada pomagala al neke ampak neja ti mores svojemu otroku rect naj crkne, naj sao nekam spizdim, da znam bit prijazna sao ko se gre za mene... like ne? jas mam tuji custva jas mam tuji probleme. jima je sao glavno da mam jas vreji ocene pa da bo njima postlano v lajfu da se bota lahko drugim vun metala kak mata vreju hčerko. pomembni so vsi bolj od mene. mby mam taki filing ampak tak je hahah. vedno jas prijem zadna na vrsto, da pa bi onidva mene kdaj vprasala zakaj se tak obnasam? zakaj sem slabe volje? zakaj se nocem pogovorjat z njima? kaj tega pa nisn vredna? jas bi rada sao normalno zivljenje z normalnima starsema ko te podpirata ob svojih odlocitvah pacc kaj me lahko sao keri razume? vedno jima je vse tezko ono pac eh
s fantom sma skup trenutno 8 mescov. pac okej najstniska ljubezen, prikupna stvar. ampak kaj ce je ded taki kreten. mija sma se par tednov nazaj kregala ono cisto vsaki dan. in zakaj? zaradi tega ker je biu lubosumen na vsakega deda ko sem ga sao povohala majkemi. vedno sem bla jas vsega kriva oz. on mi je delal taki obcutek kot da sem. no vgl. mija sma najine stvari "poslihtala" dokler nismo mi z mojo druzino sli 1 tedn na smucanje. in pac prije zadni dan in moja mama ga povabi da bi pac pri nas prespal ono in ono. prije on sma bla skup celo popoldne, skup sma sla na smucanje pa pol se na vecerno, skup sma hodla po tistih krajih pac vgl koda sma ne vem kak zalublena. prije vecer grema spat in kaj se zgodi lahko ze predvidevate. zaceu me je prosit naj mu sao toto uslugo narejim da se dam dol. pac sama pri sebi se pocutim ono dovol zrela da bi se dala dol in se je pac zgodilo kaj se je zgodilo. nasledno jutro pa je reko da se njemu ne da odpirat snepov (upam da vete kaj je to ce pa ne ---> aplikacija ki mas dodane razne ljudje in se z njimi pogovarjas al pa zbiras ogne) in sem bla pac tak da lahko zakaj pa ne. prijema do ene punce (nem zej izpostavljala imena) in rece "joj daj toti neja odpri ker mi gre na k" pa sem bla tak okej, zaupam ti pac vgl nic nisn posumla al pa kaj takega. mine par min on gre na wc in njemu zacne ta punca pisat. in jas pac medvmes pozabim kera je in odprem chat snepov pa ne ker sem se pol zacela zavedat da je to ona in ce odperem snepe bo on vedo da sem sla na chat pa ce prav mi je prepovedo oz. pac reko da ne. no ona njemu zacne pisat "kaj sn ti spet naredla? zakaj mi ne odpisujes? zakaj si aktiven pa mi ne odpres..." in pac jas sem se vedno po vsem tem misla okej sej je samo kolegica ko rai pozornost. jas hocem iz vun s chata in po pomoti odperem slike. kaj je blo vse tam not omg. nude od nje, nude od njega, on kak ji napise nocko mala, random slike od njega pa od nje vgl. vse kar nei smelo bit not  ker je pac on zaseden. jas sem sedela na pojstli cela obupana, v bistve se v tistem momentu ne. prevzel me je sok. nisn vedla sploh kam se naj premaknem. od sile sem pozabla poglejat datum da bi lahko vsaj vidla kdaj je to delo. tisti dan tak ko sn ga poglejala mi je slo actually na bruhanje. misla sem ga ubit. ce bi mela izpit za avtobus prisezem da bi ga na cesto zvezala pa povozla. no ampak pol pa ko smo bli doma (ker se sefe v zivo ne upa svadit) meni on zacne pisat, da si je on to piso ko sma sla skoro na razen. pol je ze piso da je blo vse iz zajebancije. njegovi frendi so mi pisali da je hoto nude. 1. kot 1. ko sma mija sla skoro narazn sem se jas jebala, jokala, delala vse kaj je v moji moci da bi se z dedom pobotala. kreten pa si pise z drugimi? pol 2. kot 2. iz zajebancije? aja iz zajebancije si me prevaro? iz zajebancije si sejvo njeno rit v chat? iz zajebancije si ji napiso nocko mala? aja pa reko se je da je ona njemu kao "rekla" naj jo klice mala. 3. kot 3. hoto si nude? aja kaj nias punce? nias punce ko ti davle vse ke ti lahko? nias punce ko te zagovarja v slabih casih, ko ti stoji ob strani ko ni nobenega? nias? 4. kot 4. vsi vemo da obstaja gumb za odstranitev kontakta. to pomeni da ce bi njemu ona sla na k, pa ce bi mu "gusla" bi jo lahko preprosto odstrano ampak je ni ker vsi doro vemo da je njemu blo to vsec. pa saj sploh ne vem al to je varanje al ne sao ce se on svadi za to da jas deda sao povoham, on pa drugim pise za slike pa neke, pac jas ne vem pol kdo je tu glup. aja pa mislim da sem jas ker sem mu po vsem tem se dala eno priloznost. vem da je glupo vem ampak preprosto neja morem totih 8 mescov beg fuknit pa se vsaki dan se vijima taki je pol blo za moje dobro.
frendi pa so tak eh. sploh nei rabla nic pravit. kaj sploh obstajajo se kaki ljudje ko znajo bit actually realni? ko ti stojijo ob strani ko jih rabis? ko ne povejo ostalim pol tvojih skrivnosti? da ti dajo obcutek da so ti tako dobesedno dom. ze od malega sem na robu s prijatli. jas sem cez leta izmenjala tolko kolegov, tolko "grup" da mi je vcasih kuj slabo. in ko sem prisla na drugo solo sem spoznala eno punco ko mi je dobesedno resla zivljenje. pac jas vam dam nasvet ker ce ste na takem kot jas, mislite da vas nisce ne mara, problemov je vec in vec. pac sao najdite si osebo kot je ona. ona je mene vidla z mokrimi lasi, v najvecjem prelomu zivljenja, ko sem bla pijana, ko sem bla "high", ko se mi je sfukalo do konca, vidla me je in v kratkih rokavih in v dolgih vgl. vse vse in vse. in zenska je po vsem tem kar sem ji povedala ostala. in vse vse. cisto vse. vsako podrobnost. ona je tak dobesedno neki terapist za mene. ker jas mam probleme skos.
se vedno se pocutim ko najvecji iztrebek ko ga je nesce sao fukno skozi okno ampak mogla sn nekomu to povejat tak da tenkju veri mac :)
• Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovano dekle,
hvala, da si se z opisom svojih težav in trenutnega počutja obrnila na naš portal. Žal mi je, da si se znašla v takšni situaciji in verjamem, da ti je težko ob doživljanju vseh dogodkov, ki jih opisuješ.
Navajaš, da starša pogosto vpijeta nate in ob tem uporabljata tudi neprimerne besede s preklinjanjem. Takšni izrazi prizadenejo prav vsakega človeka in nihče si jih ne zasluži, še najmanj pa s strani bližnjih, ljubljenih oseb. Ljudje smo čustvena, socialna bitja in prav vsak posameznik se kdaj v življenju sreča z raznoraznimi težavami. Ob tem je pomembno, da imamo vsaj eno zaupno osebo, s katero lahko svojo težavo naslovimo in predebatiramo. Če prav razumem, trenutno vedenje tvojih staršev v tebi vzbuja občutek nepomembnosti, manjvrednosti, nerazumevanja. Si jima to že kdaj poskušala obrazložiti? Marsikomu se je s tem težko soočati v živo, zato bi jima morda poskusila napisati pismo? Navedeš lahko vse svoje občutke, ki te pestijo v odnosu z njima in izraziš željo po razumevanju tebe in tvojih potreb/želja. V kolikor bi želela pri tem dodatno podporo, obišči šolsko svetovalno službo, kjer se lahko tudi pogovoriš o svoji situaciji.
Omenjaš, da imaš fanta, ki sta skupaj 8 mesecev in je ljubosumne narave, kar te dodatno bremeni. Skupaj sta bila na smučanju oz. na izletu, preživela sta skupno noč in nato si naslednje jutro doživela šok, ko si ugotovila, da je med vajino zvezo namenjal naklonjenost drugi punci in se obenem pretvarjal, da mu ni do nje. Poznam delovanje Snapchat-a, zato točno vem o čem govoriš. V tistem momentu si realizirala, da je zelo ljubosumen in hkrati tudi nezvest. Izgovor, ki ga je sam uporabil, rekoč, da se je zafrkaval, ni dovolj tehten za njegovo nelojalnost. Lahko si predstavljam tvojo jezo in žalost v trenutku, ko si prebrala chat in videla izmenjavo različnih fotografij, ki za zasedenega fanta sploh niso primerne.
Iz tvojega zapisa je moč razbrati, da si se za vajin odnos zelo trudila, saj navajaš, da si pred odločitvijo, če gresta narazen, naredila vse, kar je v tvoji moči in mu vedno stala ob strani. Izdaja zamaje temelje vsakega odnosa, tudi samozavest, samozavedanje in našo presojo ljudi ali vero v dobro. Dejstva, da si mu po tem dogodku ponudila še eno priložnost, ni za obsojati, saj se ljudje spreminjamo in je povsem mogoče, da se bo tokrat izkazal v boljši luči. Če se bo za ponovno vzpostavitev vajinega odnosa potrudil, sprejel odgovornost za svoja pretekla dejanja, jih obžaloval in se izkazal, da je vreden zaupanja, se lahko odnos popravi. To bo vidno sčasoma in sama boš to zagotovo tudi čutila. Modro je postaviti t. i. pravila vajinega odnosa, pogovorita se o vrednotah in pričakovanjih obeh.
Govoriš tudi o odnosih s prijatelji. Prijateljstvo je ravno tako važno kot ljubezen, če ne še celo bolj. Dandanes je prijateljstvo kar malo razvrednotena beseda. Številna socialna omrežje, kot so Facebook, Instagram, Snapchat, so nas čisto omrežila in nehote preživimo več časa v virtualnih stikih, kot bi bilo to pametno. Si že opazila, da te en lep dan v družbi prijateljev nekje zunaj veliko bolj osreči kot čvek po FB-ju? Vsekakor še obstajajo pravi, resnični prijatelji, ki ti stojijo ob strani, ko jih potrebuješ, a jih žal ni veliko. Prijateljstvo se gradi počasi, a vztrajno, z veliko potrpežljivosti, iskrenosti in zaupanja. Šele čez čas in v različnih življenjskih situacijah se izkaže, ali je prijatelj res pravi ali ne.
Zelo lepo si opisala pozitivno izkušnjo s punco, ki si jo spoznala, ko si se prepisala na drugo šolo. To dekle si zagotovo zasluži naziv PRIJATELJICA. Iskrenost je podlaga za prijateljstvo in se kaže tako, da smo do prijatelja takšni, kot smo v resnici, da se ne delamo lepše, da si upamo biti to, kar smo. Da se ne pretvarjamo in da povemo, kar si o nečem mislimo in kar čutimo. S pravim prijateljem lahko podelimo težke trenutke, čutimo njegovo bližino in povezanost z njim, brez obsojanja. Vidim, da si ugotovila kako dragoceno je imeti pravo prijateljico, ki ima nate pravi terapevtski učinek.
Vsi ljudje se vsakodnevno srečujemo z raznoraznimi težavami, ki jih poskušamo reševati na različne načine. Super je, da stvari, ki te pestijo, ne držiš v sebi in da jih poveš na glas. To vedno prinese razbremenitev oz. olajšanje. Če boš čutila, da bodo tvoji problemi kdaj (pre)veliki, da bi jih rešila sama ali s pomočjo prijateljice, se opogumi in prosi osebnega zdravnika/zdravnico za strokovno pomoč psihologa/psihoterapevta.
Vedi, da si edinstvena in neponovljiva. Rada se imej. Bodi nežna s seboj. Ne kritiziraj se, ne grajaj. Dobra si in prijazna. Pravico imaš biti srečna.
Kadarkoli se lahko ponovno oglasiš na tem portalu in ti bomo tvoje težave poskusili olajšati.
Vse dobro iz srca,
Tina Rezar, mag. prof. ped. in nem. in mag. zak. in druž. štud.