Pozdravljeni mene zanima kaj je narobe z mano ker se grozno počutim kod da se mi nič neda neda se mi it v šolo,neda se mi učit pa najraje bi se razjokalami prosim poveste kaj se dogaja
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
je to pomanjkanje motivacije prisotno zgolj na šolskem področju? Torej opažaš, da nimaš volje predvsem za šolo in učenje, ali omenjeno doživljanje obsega večji del tvojega življenja in je to prisotno tudi na drugih področjih, npr. se zjutraj le s težavo izvlečeš iz postelje, zanemarjaš osebno higieno, se ne zmoreš družiti s prijatelji, opuščaš prostočasne aktivnosti,... ? V kolikor je to razpoloženje vseprisotno, te spodbujam, da obiščeš šolsko svetovalno službo ali se zaupaš odrasli osebi, ki ti bo pomagal najti ustrezno strokovno pomoč.
Sama si omenila, da se ti »nič« ne da, vendar si potem izpostavila le šolsko področje. Šola je prostor za učenje, nenehno stopanje iz cone udobja in naprezanje možganov. Vse to zahteva od nas nek  napor in usmerjeno pozornost, kar je lahko izčrpavajoče in nič kaj prijetno. Povsem razumljivo je, da je v šoli včasih težko najti motivacijo in smisel, še posebej, če nas nekateri šolski predmeti sploh ne zanimajo. Takrat nam je vse odveč in čutimo odpor, zaradi česar nam šola postane še toliko bolj naporna.
Kakorkoli pogledamo, pa je osnovna šola stopnička, ki jo moremo opraviti, četudi se nam ne ljubi. Kako si lahko taka obdobja pomanjkanja motivacije, volje in smisla olajšamo? Razmisli, kaj si želiš v prihodnje doseči in si postavi realne in dosegljive cilje. Na osnovno šolo poglej, kot na eno izmed stopničk, ki jo moraš prestopiti, da dosežeš svoje cilje. Oblikuj si torej nek smisel, ki te vleče naprej in te motivira. Svoje učenje dobro organiziraj. Učno snov razdeli na manjše enote, ki bodo bolj obvladljive in se učenja loti po delčkih. Ko imamo pred seboj obsežen del snovi lahko občutimo nemoč, kar nas ohromi in prehitro obupamo. Poskusiš lahko tudi skupno učenje s kako/-im sošolko/-cem. Zaupaj se staršem in jih prosi za spodbude. Vedno se lahko obrneš tudi na kako/-ega učiteljico/-ja, ki ji/mu zaupaš ali obiščeš šolsko svetovalno službo, kjer ti bodo pomagali bolj raziskati to, kako se trenutno počutiš in te usmerili na pravo pot.
Pomanjkanje motivacije, volje in smisla ni v času šolanja nič kaj nenavadnega. Poskrbi le, da to ne bo trajalo predolgo. Pohvalno je že to, da iščeš odgovore.
Upam, da kmalu najdeš moč in energijo za šolsko delo in te lepo pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije