V šoli imam prijatelja vendar se je izkazal zelo nadležen in neprijetno mi je govoriti z njim. Kako naj mu rečem da se nebi več družil z njim?
Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
praviš, da se v šoli več ne bi hotel družiti s prijateljem in te zanima, kako mu povedati, da se nočeš družiti. Mogoče je najboljše, da mu spoštljivo poveš, da ti ni prijetno v njegovi družbi in se zato ne boš več družil z njim. Lahko se mu tudi začneš izogibati, ampak mogoče bo želel vedeti, zakaj se mu izogibaš, nakar boš moral to pojasniti. Mogoče se lahko s kom drugim več družiš in bo potem sam uvidel, da ti ni do njegove družbe, če se mu izogibaš.
Lepo te pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije