Živjo...
Zelo sem zaljubljena v fanta. On me vidi le kot prijateljico, zelo sva povezana...lahko rečem da sva najboljša prijatelja...vanj sem zaljubljena že več kot 7 mesecev...od dneva ko sem se zaljubila vanj sanjam o njem..vsako noč...in v sanjah sva vedno oba zaljubljena drug v drugega...ali to kaj pomeni? -
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Draga Dreamgirl
Pomen tvojih sanj, ki se ti že nekaj mesecev ponavljajo, je zelo jasen. Eden od možnih vzrokov vsebine naših sanj je namreč v tem, da človek pogosto sanja o tem, kar si (zavestno ali podzavestno) želi, da bi se zgodilo, lahko pa sanja tudi o tem, česar si (zavestno ali podzavestno) ne želi, da bi se zgodilo, nadalje o tem, o čemer večkrat razmišlja, kar ga tako ali drugače (zavestno ali podzavestno) bega ipd.
Zaljubljena si v fanta in sanjaš o tem, da sta zaljubljena drug v drugega, da sta par. Sanjaš torej o tem, kar si zelo želiš, da bi se zgodilo.
Brane But, univ. dipl. psiholog