Zdravo, zanima me, če sanje o fantu ki mi je vsec in vem da sem tudi jaz njemu kaj pomenijo? Sanjala sem da sva se objela in da me je poljubil na lice? Ob tem sem se pocutila zelo veselo... no in me zanima ce to kaj pomeni, povezanost,....
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Zanima te, kaj pomenijo tvoje sanje o fantu, ki ti je všeč. Različni so lahko vzroki sanj, med drugimi je lahko vzrok v nadaljevanju dnevne duševne dejavnosti, interesov in želja, zato človek pogosto sanja o tem, kar je prejšnji dan doživel ali o čemer je prejšnje dneve premišljeval. Pogosto sanja človek o tem, kar si želi, da bi se zgodilo. V sanjah se lahko izpolnjujejo tudi podzavestne želje.
Kot torej vidiš, človek pogosto sanja o tem, kar si (zavestno ali podzavestno) želi, da bi se zgodilo, oziroma o tistem, o čemer pogosto čez dan razmišlja, sanjari, si želi. Nič čudnega ni, zelo normalno je, da sanjaš o fantu, ki ti je všeč.
Brane But, univ. dipl. psiholog