Pozdravljeni
za pornografijo vem da ni dobra ker imaš potem posledice od tega.
Čeprav je ne gledam me zanima če so knjige ki so romantične in imajo tako vsebino notri.
Ali imaš zaradi takih prebranih knjig tudi lahko posledice?
čeprav občutim tudi vzburjenje ko berem
lp
• tu
tut_biu_radoveden
ti kr ber... knjižna zbirka "Dotik"... :-)
• Uredništvo
Tinkara Primec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Sklepam, da s pornografijo misliš predvsem pornografske videe. To, kot si nakazala že sama, lahko pri pogostejši rabi prispeva k nerealističnim pričakovanjem, objektifikaciji, težavah z zasvojenostjo in podobno.
Knjige so na splošno način, pri katerem se moramo bolj potruditi, da vzpostavimo sliko v mislih in so iz tega vidika gotovo ustreznejše kot videi. Erotična vsebina jih naredi zanimivejše in jih zato raje prebiramo, kar je za same bralne navade pravzaprav koristno. Mnogi pri branju erotične literature občutijo določeno mero vzburjenja, kar je normalen in pogost odziv. Po eni strani to lahko vzpodbuja domišljijo, pomaga razumeti lastno seksualnost in odpira razmislek o naših lastnih pogledih na romantične odnose. Po drugi strani pa lahko tudi to prispeva k morebitnim nerealnim pričakovanjem, saj so romantični ali intimni odnosi v marsikateri knjigi idealizirani.
Če te skrbi glede posledic prebiranja erotične literature, bi te povabila k premisleku o tem, kako to vpliva nate. Na tvoja pričakovanja, pogled na odnose, partnerstvo, počutje... Morda se o tem lahko pogovoriš tudi s kakšnimi prijatelji oziroma osebam, ki jim zaupaš. V splošnem pa je branje en lep način preživljanja prostega časa, ki lahko blagodejno vpliva na nas in je tako samo priporočljivo, še posebej ko ga zamenjamo z ekrani.
Če imaš še kakšno dodatno vprašanje, nam kar piši.
Želim ti vse dobro,
Tinkara Primec, dipl. psihologinja (un)