Hej jz sm spoznala enega tipa k mi je fuuulll ušeč.Pač res se mi zdi da sm našla sorodno dušo ker sva ista.Ampak on ma punco in enkrat sem se z njim pogovarjala(prek spleta) in mi je to povedu in jz sm potem njemu napisala da nej pove ko se bosta ločila in on je napisu bom pa srček zraven.In zdej si želim da bi dobila pozornost od njega pa nevem kako ker ne hodva na isto šolo pa še malo me je strah ker se mi zdi da za vse to kar sva si pisala ve moj brat k je bil bivši pomočnik njegovega trenerja in se on pa moj brat poznata in me je strah da moj brat vse to ve.Kako naprej?
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
zdi se, da si se znašla v precej zapleteni situaciji. Če prav razumem, ti je všeč fant, ki že ima punco. Zdaj se sprašuješ, kako naprej, saj ne hodita na isto šolo hkrati pa te skrbi, da tvoj brat ve za to situacijo, ker se pozna z njim.
Razumem tvoje občutke in željo po njegovi pozornosti, vendar ti najprej svetujem, da poskušaš sprejeti dejstvo, da je trenutno z drugo osebo in to spoštuješ.
Morda bi bilo koristno, da si vzameš čas zase in premisliš o svojih čustvih. Včasih se stvari lahko zapletejo, ko si vznemirjena zaradi novega poznanstva. Razmisli, ali bi bilo bolje ohranjati prijateljski odnos, ne da bi presegala meje njegove trenutne zveze. Počakaj in videla boš, kako se stvari razvijajo med njim in njegovo punco.
Če te skrbi, da bi brat za to izvedel, se morda pogovori z njim. Pojasni mu svoje občutke in skrbi ter ga vprašaj za nasvet. Morda ti lahko pomaga pridobiti boljše razumevanje situacije in ti svetuje, kako ravnati.
Ne pozabi, da so odnosi kompleksni in se razvijajo s časom. Pomembno je, da si iskrena do sebe in do drugih ter da spoštuješ tudi njihove zveze. Ključno je, da ohraniš spoštovanje do vseh vpletenih in se zavedaš, da se čustva lahko spreminjajo. Če se situacija kako drugače razvije, se boš takrat odločila, kako naprej. Verjamem, da boš ravnala zrelo in spoštljivo do vseh vpletenih oseb.
In zapomni si, pravi ljubezni se ne mudi. Za to, da najdeš razmerje, kjer se boš počutila ljubljena, spoštovana in cenjena, je potreben čas. Vse se bo izšlo, ko bo čas za to.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč,
Urška Ruter dipl. psihologinja (UN)