dober dan danes se mi je zgodilo nekaj travmaticnega nek moski ki je imel ves cas na sebi masko me je posilil odnesel me je direktno iz sole v njegov kombi to je trejalo kar nekaj časa nevem kaj naj naredim strah me je povedati starsem in ostalim nevem ali je imel kondom ali ne kaj ce bom noseca!? nocem bit noseca 12 sem strah me je prosim pomagajte hvala za kakrsno koli pomoc
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Verjamem, da te je strah povedati staršem ali komu drugemu o tem dogodku. Bo pa nujno, da boš to storila. Gre za hudo kaznivo dejanje, ki mora biti prijavljeno, nujno pa je tudi, da te pregleda ginekolog zaradi možne zanositve, česar se pa tudi, razumljivo, zelo bojiš.
Zberi pogum in to takoj nekomu zaupaj oziroma prijavi. Zelo prav bi bilo, da to poveš svojim staršem, saj ti bodo pomagali in ti stali ob strani pri dogajanju, ki bo sledilo prijavi. Lahko pa tudi zaupaš svoji učiteljici ali šolski svetovalni delavki. Stori to čim prej. To, kar se ti je zgodilo, je zelo hudo, ni pa nikakršna krivda na tvoji strani, krivda je izključno na strani storilca.
Brane But, univ. dipl. psiholog