Ze enkaj casa me je ena punca na soli zbadala in jaz sem taksna da mi je vseeno za to in zdaj se je nekaj casa to v meni nabiralo in eksplodiralo ter me je na snapchati nehce z vezi z njo uprasal ter sem odgovorila kaksno mam mnenje o njej in se mi zdi da na hudoben nacin. To so skrinali ter predali svetovalni delavki. Kaj naj naredim? Ali me naj kaj skrbi?
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Gotovo že veš, da je medvrstniško nasilje nesprejemljivo - tako to, da so drugi zbadali tebe, kot tudi to, da si ti na grd način zapisala mnenje o dekletu.
Glede na opisano situacijo je zelo verjetno, da te bo šolska svetovalna delavka poklicala na pogovor. V kolikor se to res zgodi, ostani mirna ter obrazloži situacijo - povej, da je bil nesramen zapis odziv na to, da te je dekle že dlje časa zbadalo. Poudari, da veš, da nisi ravnala prav in se dekletu opraviči. Če se bo svetovalna delavka odločila za kakšno sankcijo, jo boš preprosto morala sprejeti, saj ne glede na vse, nisi ravnala prav.
Za naprej pa si zapomni, da je veliko bolje o medvrstniškem nasilju poročati razredničarki/svetovalni delavki/zaupati staršem ... skratka: na nasilje ne odgovarjaj z nasiljem.
Upam, da ti je bil odgovor vsaj malo v pomoč. Če imaš še kakšno vprašanje, ga brez zadržkov zapiši.
Vse dobro,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja