Sem Anja, imam 15 let in imam malo neprijeten problem. Zaljubila sem se v moškega ,ki je od mene starejši kar 41 let (star 56 let), zdi se izredno čudno toda resnično. Vanj sem se zaljubila učeraj na praznovanju enega roj. dne. Njegov izgled tam nekje 7/10 obnašanje (težko povem odvisno za koga, na našem poharskem koncu je to normalno. Tipično pohorsko onašanje.) 9/10. Humor "babje mmm..." upam da veste kaj mislim 4/10 (drugače ni to moj tip humorja, bolj za moške. ????) ampak njemu sem se pa zelo smejala. Z setro sva prišli igrat sorodniku/ slavljencu za presenečenje z hrmoniko in kitaro. In na našem koncu so taka presenečenja zelo cenjena in sva z sestro igrali res noro "fešto". Vsi ljudje so tekom praznovanja spili kozarec za kozarecem in čez čas se jih je fajn prijelo???????? (Tudi njega). In takrat so ljudje še bolj veseli in še bolj za interesjirani za galsbo. In plešejo vriskojo itd.... In on se je obnšal res zelo smešno in spravljal me je v smeh nonstop. Recimo ful mi ke bilo všeč to ,da jaz naprimer ko igram kitro sem rahlo zadržana ,ker razmišljam o glasbi on pa me je gledu pa me pokliče : ' Anjaaa! Zobe vun sončit '. (Pomen: zobe kazat ,se smejat) Potem sem jaz zmeraj za nalašč se nasmejem z vso močjo pa proti njemu z obrazom pa rečem : 'Je vreji ? ' On : 'Pa tau je, tau ancika !' in res ko je pel pa je tak fušo???? res samo smeh... Z enim prijatlom se je tam pogovarjal pa ves čas govotil: 'Tuta ma ziher pebarja (fanta)' itd... pa ga je žena preganjala domov pa jo je peljal domu in je telefon za nalašč pustil tam ,da je mel izgovor pred ženo ,da se je lahko vrnil nazaj na fešto. Pa zaforo mi je govoril jubica pa me objel in tak dalje... In preprosto sem potem hotela ,da bi ti trenutki trajali večno. In danes po prespani noči nenehtno mislim nanj. In jaz sem ponavadi punca ,ki ljubezen drži dolgo se redko zaljubim ampak traja precej dolgo (Vsaj kak mesec). In čez teden imam pomembne teste v šoli (Kako se naj učim?)če še spat ne morem. Opravičujem se za tako dolgo sporočilo, res neznam tega vsega strnit v par povedi .Prosim za pomoč. HVALA !
• ni
nikola
kaj to ti je nono al neki
• kr
kr_en
Problem maš.
• An
Anči
Bom iskrena. Ta ljubezen na žalost ne bo delovala.
• Me
Meya
Ponavadi se punce zaljubimo / nam postane všeč, fant ki nas nasmeji. Iz lastnih izkušenj ko pridobiš drugačno mnenje kot pa je vsebina teh šal ti postane malo prostaško/ne prav smešno. Npr. Babe, dan danes še pospravljat ne znajo za sabo kaj šele za možem. (Mišljejo v hecu) Iskreno bi me že beseda baba pri tem zelo zmotila.....
Kakorkoli, tudi meni je bil všeč takšen fant, pa si je našel drugo (nevem ali se samo heca, bi bilo od njega to za pričakovat) in čež nekaj časa sem ugotovila da sva samo zdelo dobra prijatelja...... Skratka malo počakaj in te bo minilo....
Lp Meya
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Anja.
Mislim, da toliko odrasla si že, da veš, da je to za zdaj samo zaljubljenost, ki jo čutiš in ne ljubezen. Verjetno je moški v tebi prebudil prijetne občutke, ki si jih v danem trenutku potrebovala in ti dal občutek vrednosti. Nikoli ne rečem, da se iz tega nebi moglo karkoli razviti, vendar če sem zasledila pravilno, ima ženo. Menim, da v nobenem primeru nebi bilo primerno, da posegaš v njun odnos, zaradi trenutnih občutkov.
Da smo v nekoga zaljubljeni in do nekoga čutimo močna čustva, mora preminiti kar nekaj časa, da osebno resnično spoznamo. Zato ti priporočam, da vse skupaj malo prespiš in premisliš. Verjamem, da je trenutno težko, ampak včasih je lahko to, da misliš na kaj drugega kot nanj, zdravilo. Poskusi se usmeriti na šolo in učenje, glede moškega pa pusti malo časa.
Čas bo pokazal svoje.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
• Ne
Neverjetna
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni.
Spletna svetovalnica #Tosemjaz je namenjena mladostnikom in njihovim težavam v odraščanju.
Z vprašanjem in dilemo se lahko obrnete na forum za odrasle med.over.net.
Srečno in prijazen pozdrav iz uredništva