Zdi se mi da naslov pove dosti, kaj naredim ce nisem 190cm velik chad ampak sem 160cm ltn incel.
Rabim pomoc,
• Bo
Bond007
Mislim, da strokovnjaki na tem forumu ne bodo vedeli, kaj je ltn oziroma "Low tier normie".
Nič hudega, hitra pomoč je tu in upam da bo zate osvežilna kot lavor mrzle vode v obraz:
ti pojmi so izmišljeni in ne pomenijo nič. Ti si samo svoja osebnost kot tudi vsi ostali, primitivni pojmi kot so chad in incel so floskule, s katerimi se fiktivno označujejo nerazgledane in nepoučene skupine internetnih zabušantov, v želji po nekakšni logični razporeditvi pripadnosti družbe.
Zapomni si, da te noben tak izmišljen pojem ne označuje oziroma definira - ljudje, še posebej odraščajoči mladostniki, imajo veliko željo razporediti čim več stvari v svoj predalček. Narava in življenje nista tako enodimenzionalna. V kolikor boš želel kaj več izvedeti o posebnostih in znanstvenih razlikah med ljudmi, ti priporočam branje Freuda, Junga in podobnih. Ne beri internetnih trolov na tiktoku, saj so brez ustrezne izobrazbe ali zaposlitve.
Za zaključek še bolj konkretno - na svojo (končno) višino ne moreš vplivati razen s tem, da zdravo ješ in se ustrezno športno giblješ. 160 je višina, ki ti jo marsikdo lahko zavida in verjetno še ni končna višina. Če zaenkrat nisi imel uspeha pri dekletih, je to šele trenutna ugotovitev in ne končni rezultat. Zavedaj se, da te punce ne iščejo (na tiktoku), ampak jih boš moral poiskati sam ter jih očarati (bolj od tiktoka). Zaslužiš si tako partnerko, kolikor si pripravljen vložiti truda v ta cilj in obenem ponuditi dovolj dobro vsebino (tvoja osebnost, značaj, znanje, sposobnosti) - ne samo izgled oziroma višina. Nikar ne obupavaj. Good luck!
• le
lemur
hej,
1. ne bit tok na socialnih omrežjih (men so se dejansko skisal možgani, vse, kr sm vidla, so ble une bombshell ženske z nerealnimi proporci, obsedena sm ratala z videzom itd.). na netu ti vidš eno peščico folka, k jih algoritm poriva naprej, ker so lepi po teh standardih in to ti hitr vsadi predstavo, da je ful folka tazga, da vse ženske hočjo take tipe, da je sam lepota pomembna itd. itd. dejansko je pa tm tok enih filtrov, uni vsi chadi majo tok filtrov gor alpa jemlejo steroide, da so taki, al so se pa sam rodil visoki in lepi in je to lih 1% cele populacije.
2. touch grass. prosm, prosm, dejansko dej. kok folka v živo na ulci vidš, k so gigachadi? dejansko ne velik. kok folka je metr 90? ne tok velik. povprečna višina tipa je 175 cm al neki tko. kok folka v tvojm lajfu je chadov? ne velik. js dejansko ko gledam parčke, vidm, da noben ni lih model, komot najdš partnerko/ja ne glede na svoj videz.
3. vrjetn si še najstnik in boš zrastu, razvil se boš še - ne prehitevat. mogoče si sam pač late bloomer. komot si tut metr 60 pa nabildan, drgač pa grem stavt, da boš še zrastu.
velik lohka nardiš še zdej: dost se gibi, jej zdravo, mej kšn skincare routine (da si res faco umijš zutri pa zvečer, boš meu bolšo kožo), lepo se drž (zgledu boš bl samozavestn + ne boš meu double china). deli na seb, se izpopolnjuj, najd kšne hobije, uč se, vlagi v svojo prihodnost ... lohka greš v gym, drgač pa velik spi (med spanjem človk največ raste).
4. body neutrality (upam, da ti bo tole kej pomagal): ko si hočš rečt, da si incel pa nevemkaj, se rajš osredotoč na to, da maš telo, k je zdravo in se opomn, kaj lohka nardi zate (npr. mam noge, da lohka tečm, mam roke, da lohka delam kšn hobi ...). to je men kr pomagal, da nism več tok dajala pozornosti na to, kašn je nek moj deu telesa, ampak na to, kaj loh zame dobrga nardi.
pustit morš ta mentality, da only looks matter, da morš bit ______, da si lep. svojo pozornost usmer na druge stvari.
lp<3
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Zelo lepo sta ti že odgovorila vrstnika zgoraj oz. sta zajela večino, kar sem ti želel sporočiti tudi sam :)
Ja, looksmaxing je res zelo škodljiva zadeva, ki se je na žalost razširila tudi k nam v Slovenijo, na udaru pa ste tokrat predvsem fantje. Poleg dobrih nasvetov zgoraj bi te opozoril še na to, da večina metod, o katerih govorijo influencerji looksmaxinga niso niti znanstveno podprte in so prej škodljive kot karkoli drugega, predvsem metode, kot so poškodovanje kosti, da bi se npr. čeljust zaradi celjenja kostnega tkiva povečala.
Če želiš konkretne napotke, kako izboljšati določene stvari glede svojega telesa, absolutno pojdi do pravega strokovnja, kot je zdravnik, kineziolog ali kaj podobnega, NE pa slepo zaupati informacijam s socialnih omrežij, ker so velikokrat lažne in lahko imajo veliko negativnih posledic.
Si še v letih razvoja, najverjetneje boš še zrastel - tudi tvoje telo in obraz se bosta v naslednjih letih še spremenila. Ne posegaj preveč v telo s prisilnimi spremembami, raje pusti času in naravi, da naredi svoje.
Pa še nekaj... incel pomeni "involuntary celibacy", se pravi nekdo, ki nima sreče na področju iskanja dekleta oz. nima spolnih odnosov z njimi, ker mu to ne uspe (je pa res, da se danes incel že uporablja kar kot izraz za nekaoga, ki je pač po nekih izmišljenih standardih neprivlačen). Mlad si še, ne označuj se za nekaj, kar po vsej verjetnosti sploh nisi :)
Pa na tiktoku ali instagramu klikni na "not interested" če boš še kdaj prejel kakšen video na to temo ;)
Srečno!
Patrik Senica, mag. psihologije