Kaj narediti, če nimaš ničesar v čemer si dober in tvoje sestre imajo, in zato jih starši hvalijo in vsi, mene pa ponižujejo in se norčujejo? Vsi mi govorijo, da sem za nič in, da imam grdo obnašanje do starejših ampak, mislim, da se bi vsak na mojem mestu tako in mogoce tudi huje obnašal, ker se zelo, zelo grdo obnašajo do mene.
Vsi mi govorijo, da bi nič ne bo iz mene, se norčujejo in ponižujejo moj uspeh v šoli, za njih je pomembno samo, da kot punca znaš kuhati,  pomivati, pospravljati, čistiti in delati okoli hiše, oni mislijo, da je le to korist ženske.
Vsi se zelo grdo pogovarjajo z mano in se postavljam zase, ni besed s katerimi naj opišem kako grozno se počutim, tega ne morem prenašati, počutim se ničvredno, samo, nikomur nimam za zaupat, vsi hočejo, da se postavim v njihovo kožo a nihče se ne postavi v mojo in ne pomislijo, kako he Meni. Velikokrat mislim na ostale in jim hočem ugajati, ne biti taka kot so oni in se postavljam v njihovo kožo. Starši mi non-stop težijo v vsem, da nisem c ničemer pomembnem dobra, in da oni po cele dneve delajo, da imam, kar imam in da večina tega nima, ampak prav nima ampak mogoc pa majo tako družino, ki ponižuje otroka, ga vzmerja, naredi, da se počuti ničvredno, brezkoristi.... mislim, da nimam smisla za življenje, sej imam prijatelje ampak nikoli ne mislijo poslušat mene kakor jaz poslušam njih. Nočem živeti.
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej se moraš zavedati, da si oseba za sebe. Nisi tvoje sestre, one so dobre v nekih stvareh, ti pa v čem drugem. Morda še nisi odkrila svojega talenta, ampak sem prepričana, da imaš nekaj v čem si dobra. Osredotoči kar imaš rada, tudi če v tem nisi najboljša, je pomembno da delaš to, kar te veseli.
To kar mislijo starši, družina, prijatelji itd. ne definira tebe kot osebe. Zato poskusi kolikor gre te komentarje preslišati (vem da je težko). Žal je tako, da drugih ljudi ne moremo spremeniti, lahko pa spremenimo kako se mi odzovemo na njihovo vedenje in kako se nas to dotakne oziroma na nas vpliva. Očitno imajo neka tradicionalna prepričanja o vlogi ženske, ki pa tebi niso blizu. Postavi si cilje v življenju in jim sledi, ne glede na to kaj pravijo in mislijo drugi. Konec koncev gre za tvoje življenje. Obkroži se z ljudmi, ki vate verjamejo, ki so pozitivni in vidijo tvojo vrednost.
Če potrebuješ pogovor, se lahko v šoli obrneš na razrednika ali pa svetovalno službo. Prepričana sem, da ti bodo znali pomagati in svetovati.
Vse dobro.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike