kako naj bom fantu vsec
• Ti
Tista_Smreka
Na prvem mestu ni podmembno da si fantu vsec.
Najprej moras biti vsec sebi in biti zadovoljna in ponosna nase. Ce fant se ne ve da si mu vsec mu to lahko iskreno poves. Ce pa to ze ve in te ne zeli se ne obremenjuj s tem. Okrog tebe je veliko cudovitih fantov in eden od njih bo zagotovo opazil tvojo prijaznost in karakter. Vsekakor pa je najprej potrebno da si vsec sama sebi. ;)
• Sv
Sveti burek 42O
Se ne prepusti da te prizadane ne ubupaj dosti fantov je se samo ne it depresija in droge al rezanje dubi macko in bo tvoja najvecja ljubezen ali psa :)
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Zanima te, kako bi postala fantu všeč. Predvidevam torej, da ti je všeč fant, ki pa ne kaže zanimanja zate? Upam, da sem te prav razumela.
Način, s katerim bi prepričali drugo osebo, da smo ji všeč, žal ne obstaja. Verjamem, da je lahko to zelo frustrirajoče in bi si včasih želeli, da bi za to imeli nekakšen »čarobni napoj«. Morda bi lahko svoje vedenje, izgled in zanimanja prilagodili do te mere, da bi začeli ustrezati simpatiji, vendar pa bi s tem izgubili nekaj zelo pomembnega – svojo avtentičnost. Bi bili lahko tako zares srečni? Verjamem, da si pri partnerju želiš, da te sprejme točno takšno, kot si. Si še mlada, in tako kot pišeta tudi tvoja sovrstnika, boš v življenju spoznala še veliko ljudi in prepričana sem, da bo med njimi tudi nekdo za katerega se ti ne bo potrebno spreminjati.
Upam, da ti bo moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč. Če te zanima še kaj, pa mi brez težav lahko napišeš.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije