Pozdravljeni imam ogromen problem s fantom sva že skoraj eno leto veze in je rekel da se je veze naveličau in da hoče narazen prej sva se super razumela skoraj ceu čas bila skupaj zaj pa se je naveličal sva se pogovorila in je pristau na ton da še poskusiva. Kaj naj naredim da mu bo veza bolj zanimiva?
Hvala
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot razumem iz samega zapisa, tvoj partner po enem letu zveze poroča o upadu interesa za nadaljnje vzdrževanje odnosa. Zanima te, kaj lahko storiš, da bo vajina zveza zanj bolj zanimiva. Žal ti tega odgovora neposredno ne morem dati oziroma ga niti nimam. Odgovor na to vprašanje ti lahko da le tvoj partner.
V partnerskem odnosu je povsem normalno, da s časoma tisto začetno vznemirjenje in zaljubljenost upadeta in odnos se lahko s tem precej spremeni. Predvsem ko smo mlajši, pa tudi kasneje, smo ljudje pogosto deležni nekoliko nerealističnih prepričanj in pričakovanj glede tega, kako bi partnerski odnos naj izgledal in kako naj bi se partnerja obnašala drug do drugega. Žal k temu dosti doprinesejo tudi spletna socialna omrežja in drugi mediji, ki predstavljajo nedosegljive standarde in nerealistično sliko partnerskega odnosa.
V resnici partnerski odnosi pa tudi drugi odnosi nasploh zahtevajo nenehno prilagajanje, trud in delo na odnosu ter dobro komunikacijo med partnerjema, zato te spodbujam, da o tem, kako se je skozi čas spremenil vajin odnos, govoriš s svojim fantom. Kaj je bilo na začetku drugače? Česa si želita in česa si v odnosu več ne želita? Pogovorita se o tem, kakšna pričakovanja imata drug do drugega. Morda v odnosu kaj pogrešata in bi si želela česa spremeniti? Rešitve poskušajta najti skupaj.
Žal pa s tem, da boš trud v vajin odnos vlagala le ti, najbrž ne bosta mogla uspešno vzdrževati odnosa. Praviš, da je fant »pristal« na to, da še poskusita. Upam, da to ne pomeni, da je vso breme zdaj naloženo nate in da si zgolj ti tista, od katere se pričakuje določen trud. Pri vsem tem se je potrebno zavedati, da se s časoma ne spreminja zgolj odnos, pač pa tudi partnerja sama. Včasih rasteta partnerja skupaj, se pa zgodi, da se preveč oddaljita in rasteta vsak zase. Razidejo se naši interesi, vrednote, pričakovanja in v takem primeru je seveda dobro razmisliti o tem, ali je vzdrževanje odnosa sploh še smiselno.
Za začetek ti torej predlagam iskren pogovor in skupno iskanje rešitev. Jasno je, da potrebujeta spremembno v odnosu, zato je sedaj vajina naloga, da ugotovita ali lahko to dosežeta skupaj.
Če imaš še kako vprašanje sem ti na voljo sicer ti pa želim prijeten preostanek tedna,
Amadeja Jurič, mag. psihologije
ku
kuj_neke12345
pozdrauljena. jas mam podobne probleme s fantom ampak sva to zdaj že nekako odpravila.
probaj veliko časa bit z njim in delajta stvari, ki še jih nista. npr. pojdita nekam kjer še nista bila ali pa nasploh vedno delajta drugačno stvar. s tem mu bo zveza postala bolj zanimivejša.
probajta se tudi več pogovarjat in preživljat časa kupaj.
upam, da sem ti pomagala hah <3