povedala sem svoji simpatiji da mi je všeč potlej mi je na listek v šoli napisal>>...k hiter dobi slabe drgač si pa ti navrst<< in sem mu rekla če mi lahko napiše pojasnilo ker ne razumem in odgovoril >> sem ti že<<.
• Uredništvo
Lara Tušek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Iz tvojega zapis sem dobila občutek, da si trenutno zelo zmedena glede odziva tvoje simpatije na to, da si mu povedala, da ti je všeč. S svojim odgovorom na listek ti je verjetno pustil več vprašanj kot odgovorov. Sklepam, da je to pri tebi vzbudilo različna čustva – morda zmedenost, žalost, razočaranje ali jezo – imam prav?
Najprej bi ti rada povedala, da si pokazala veliko poguma, ko si svoji simpatiji povedala, da ti je všeč. To je bil velik in pomemben korak! Zato je zelo normalno, da te je njegov nerazumljiv odgovor nekoliko presenetil, saj ne razumeš, kako se on počuti glede tega. Iskreno tudi jaz ne razumem njegovega sporočila, zato ti ga ne zmorem pomagati razvozlati. Mogoče ga je napisal v naglici, zato je nerazumljivo ali pa sam ne ve, kako se počuti glede tega, kar si mu povedala. Čeprav je rekel, da ti je podal pojasnilo, te spodbujam, da poskušaš še enkrat pristopiti do njega v živo ali mu napisati preko sporočil, da bi res rada razumela, kaj je mislil s tistim sporočilom, in da te zanima, kako se počuti glede tega.
Naj njegova reakcija ne omaje tvoje samozavesti! Vedno je pomembno, da si iskrena s svojimi čustvi. Če od tega fanta ne dobiš konkretnega odgovora, mu lahko daš nekaj časa, da zbere svoje misli in izrazi svoja čustva. V tem času se lahko poskušaš pogovoriti tudi s prijateljicami in prijatelji, ki fanta bolje poznajo in bodo mogoče razumeli njegov odgovor ali ti ponudijo kakšen nasvet, ki ti bo pomagal. Rada bi te tudi opomnila, da bo mogoče njegov odgovor negativen. Razumem, da je lahko to trenutno grozna misel, ampak mogoče je fant trenutno v taki situaciji, ko bodisi še ni pripravljen na to, da bi priznal svoja čustva, ali pa trenutno ne čuti enako.
Ne pozabi – ne glede na njegov odziv si storila pomemben korak. Vedno ostani zvesta sebi in svojim čustvom!
Upam, da sem ti s svojim odgovorom kakorkoli pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, ali bi se mogoče rada bolj poglobljeno pogovorila o situaciji, sem ti na voljo.
Lepo bodi
Lara Tušek, mag. psihologinja