pozdravljeni sm dijak 1.letnika in nevem kako ukrepati. Naša razredničarka se do nas obnaša kot da smo ničvredni, danes je celo izjavala da smo samo za pod bič in takih groženj je bilo že veliko. recimor če nisi imel domače naloge te pokliče pod kakim žaljivim uzdevkom in potem krivi nas kakšni smo do svojih sošolcev ki mankajo in naj bi imeli strah pred šolo.
zelo bom hvaležen za vaš odgovor kako ukrepati.
LP
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Vesela sem, da si se odločil poiskati pomoč in deliti svojo situacijo, ker je pomembno, da se takšne težave rešujejo.
Če čutiš, da vedenje razredničarke ni primerno, je to znak, da je težavo potrebno nasloviti. Nihče nima pravice žaliti ali zasmehovati dijakov, ne glede na situacijo.
Zabeleži dogodke – zapiši, kaj je bilo rečeno, kdaj in kdo je bil prisoten (npr. žaljivke, grožnje). Pogovori se s starši – pojasni situacijo in jih prosi za podporo. Lahko ti pomagajo stopiti v stik z razredničarko ali šolo. Obišči šolsko svetovalno službo – svetovalec ti lahko pomaga in posreduje pri razredničarki. Obvesti vodstvo šole – če se situacija ne izboljša, se skupaj s starši obrni na ravnatelja. Poudari, da gre za žaljivo in neprimerno vedenje. Sodeluj s sošolci – če imate vsi podobne težave, se povežite in skupaj izrazite svoje mnenje. Zavedaj se pravic – imaš pravico do spoštljivega in varnega šolskega okolja. Po potrebi se lahko obrneš tudi na Zavod za šolstvo ali Varuha človekovih pravic.
Ostani spoštljiv in osredotočen na izboljšanje situacije. Če rabiš pomoč, sem tu!
Vem, da je to zahtevno, a prav je, da se postaviš zase.
Vse dobro ti želim
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike