Živjo
Jz mam mal zakomplicirano ljubeznsko življenje. Ubistvu un tip v katerga sm to ve, ker sm mu napisala na listek in se podpisala in mu ga dala. srečam ga ponavad ene 0-4 na tedn odvisno od njega. skupi hodva na skavte. učasih sva bla frenda odkar pa on ve da sm vanga me sam ignorira pa tko nč ne reče. In sej štekam da ne bova nikol skp vrjetn ker je tut on od mene starejši tko 2 leti ampak če nemorva bit skupi nevem kako naj mu sporočim da si še zmeri želim bit njegova frendica ne glede na vse kar se je zgodil in da naj pozab na to kar sm mu povedala.
Če povzamem me zanima kako naj mu rečm naj pozab na vse?
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Romantičarka!
Če prav razumem, si fantu, ki ti je všeč, povedala za svoja občutja in od takrat se je vajin odnos spremenil - ne prijateljujeta več, pravzaprav se skoraj ne pogovarjata. Zanima te, kako mu povedati, da si želiš ohraniti prijateljski odnos, kljub temu, da le-ta ne more prerasti v nekaj več.
Svetovala bi ti, da daš fantu najprej nekaj časa, da lahko informacijo premisli in predela, saj je bil, zelo verjetno, presenečen. Nato pa, ko se bo pojavila priložnost, preprosto stopi do njega in mu (na kar se da neposreden in spoštljiv način) povej, da ne želiš, da bi informacija na listku kako vplivala na vajino prijateljstvo. Rečeš lahko na primer: "Želela sem ti povedati, kaj čutim, ampak nočem, da to vpliva na najino prijateljstvo. Spoštujem to, da ne želiš romantičnega odnosa z mano, upam pa, da lahko ostaneva prijatelja."
Verjetno fant ne bo zmogel kar takoj pozabiti na vse skupaj, zato bodi potrpežljiva. Čas bo pokazal, ali lahko ohranita prijateljski odnos, ali si oba tega želita.
Upam, da ti bo nasvet v pomoč, v kolikor pa imaš še kakšno vprašanje, ga zapiši in poskusila ti bom odgovoriti.
Lep pozdrav in vse dobro,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
• Ro
Romantičarka
ja hvala za vse ampak ubistvu me zanima pač ker od tega je tko že 2 mesca in umes sva se prek neke aplikacije ppogovarjala o normalnih rečeh. Sicer on ni nikol začel ampak sva se normalno pogovarjala. pol ga je pa enkrat moja frendica uprašala a je on tut vame pa je bil tko "bl ne".
• Uredništvo
Zala Tacol
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumljivo je, da si ob taki spremembi odnosa lahko zmedena. Težko je tudi sprejeti zavrnitev s strani nekoga, ki nam je všeč.
V kolikor sta se s fantom kasneje še pogovarjala, poskusi ponovno vzpostaviti prijateljski odnos z njim. Začni pogovor o čisto običajnih stvareh, čez čas mu lahko predlagaš druženje ali kaj podobnega. Če si oba želita nadaljevati prijateljski odnos, sem prepričana, da vama bo to tudi uspelo. Predvsem pa bodi potrpežljiva :)
Veliko sreče,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja