Oj, mam eno stisko
Zdjle 18 aprila bo en mesec odkar sm pustila mojega prvega fanta. Skup sva bla vsaj 9 mescev in ga fuul pogrešam ker je biu res fest. Ampak js sm ga pustila ker se je večkrat zajebavu z eno drugo punco. Men je šlo zlo na živce in sm ga pustila sam js bi se vedno bla rada z njim sam men Use moje prijatelje govorijo da ne smem ker bo naredu se enkrat isto. R3s res ga pogrešam in mam ga rada pa nevem kaj nej zdej nardim. On eno mojo prjatelco se vedo sprašuje kako sm js in to skor vsak dan.
Hvala za odgovor !
• mo
move_on
pozabi ga... sej si ga takrt valda opozorila, da če je s tabo, da nej ne opleta naokol...?
imej v glavi njegovo zaj.... z drugo in kolk te je to živciralo...
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Če te ne moti dejstvo, da je vmes ko je bil s tabo, bil še s katero drugo punco, potem ne vidim ovir. Daj mu priložnosti. Če pa ceniš sebe in ti njegovo dejanje ni bilo všeč, pa ga pozabi. Najdi si kakšne druge aktivnosti ali zaposlitve, da ga odmisliš. Morda bi pomagalo če si zanj tudi napišeš kaj ti je pri njem bilo všeč in kaj ne. Potem pa boš videla koliko so ti te vrednote pomembe in ali ima tudi on podobne.
Žal od drugih ljudi ne moreš pričakovati, da se bomo ali bodo odločili namesto tebe. Odločitve moraš sprejeti sama in se potem soočiti tudi z možnimi posledicami.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije