torej imam decka, prvega decka ki sma skupaj 3 mesece...Zanimalo me je kdaj bi lahko prisel prvic k meni domov, samo na obisk ali kaj podobnega. Zato sem prvic vprasala mamo in je rekla da so pri nas taksne razmere da je zdaj definitivno prehitro, mogoce cez leto dni nato sem se pred njo jokala ker ga imam zelo rada in preprosto ne razumem zakaj ne sme prit sem, dobesedno vsi znanci moje starosti ki so v razmerjih so ze skupaj prespali dosti krat in to se ko so se poznali za manj kot 3 mesecev. Nato sem danes vprasala ocima in je rekel da se vsaj nekaj let ne sme prit sem, in da si on na mojem mestu tega sploh ne bi upal vprasat ker sem strara komaj 17 let. Da bi se s deckom dobivala samo v mestu preprosto ne gre sploh pa ne pozimi. Drug drugega imama zelo rada ampak iskreno ne vem kako boma to resla. Ne vem kaj naj delam zdaj ko bo bolj mrzl in bolj naporno v soli. To preprosto ni resitev. Zanima me ce se vam zdi normalno da mi ne dovolijo da pride fant sem pa tudi ce bi bilo po nevem 5mescih ampak more biti vsaj nekaj let.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Kot praviš, imaš fanta, s katerim sta skupaj nekaj mesecev in bi ga rada pripeljala domov na obisk in da bi prespal. S tem se niti tvoja mama niti tvoj očim ne strinjata. Razumem, da ti je neprijetno in da ob tem občutiš žalost in jezo, še posebej, če je tvojim vrstnikom to dovoljeno.
Najprej bi ti povedal, da so si razmerja med seboj zelo različna: nekatera se premikajo in nadgrajujejo zelo hitro, spet druga pa počasi. Oboje je lahko v redu, vendar je navadno bolje, da se s takimi stvarmi ne prehiteva in se jih ne pospešuje na silo. Želim ti povedati, da ti ni potrebno čutiti pritiska s strani tvojih prijateljev, ki so svoje fante ali dekleta domov pripeljali že zelo hitro.
Kot pa praviš, ti največjo oviro predstavljajo starši. Prepričan sem, da tega ne počneta, da bi te dražila, temveč ker ju skrbi zate. Mogoče jima lahko predlagaš alternativo - preden pride fant k tebi na obisk, se lahko vsi skupaj vidite na kakšni kavi, da se spoznate. Mogoče bosta starša videla kakšen je in bosta še enkrat premislila, če bi morda bilo v redu, da pride vsaj na obisk. Pred tem je v vsakem primeru dobro, da se tudi vsi trije (ti, mama in očim) skupaj usedete in na miren način pogovorite, kjer jim razložiš kdaj, za kako dolgo, kolikokrat na teden in zakaj bi se s fantom želela videti. Za začetek se lahko skušaš dogovoriti le za kratke obiske, za to, da prespi pa se lahko dogovorite kasneje, ko ga bodo bolje poznali.
Želim ti vso srečo in lepo bodi,
Patrik Senica, dipl. psiholog