Morala se bi učit ampak se preprosto neda matematika mi dela tža e tako kozt fizika in hočem da so čim prej počitnice
• hi
hihi
živjoo,
meni matematika gre pa ti dam lahko nekaj nasvetov za to, glede fzizike ti pa žal ne morem pomagat, ker jo imam prvo leto in mi ni še vse čisto jasno oz. skor nc ne razumm.
NASVETI ZA MAT:
1. Pri pouki sledi učiteljevi razlagi in sodeluj!
2. Vsak dan sproti naredi domačo nalogo!
3. Sošolce, ki razumejo snov, ki se jo učite prosi da ti jo razložijo!
4. Kupi si zvezek za dodatne vaje (Znam za več, Brihtna glavca,...) in jih rešuj!!
Glede učenja pa hja, nvm ravno dosti ampak vseeno ti lahko nekaj povem.
1. Ko se učiš si zastavi cilje (npr. Če se bom naučila ______ bom lahko imela potem telefon...)
2. Pri MAT, moraš ubistvu bolj kot manj samo logično razmišljat zato tu ni kaj dosti za razložit.
3. Če ti pa še vedno ne bo šlo pa se obrni na starše in jih prosi za inštrukcije.
Lepo se imej in srečno
hihi
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vidim da imaš težave z pomanjkanjem motivacije za učenje. Vsak posameznik lahko zase določi vsaj eno stvar, ki je ne mara početi. Razlogi za to so različni. Ampak nekatere stvari v življenju moramo opraviti in pri tem tako rečeno stisniti zobe. Stvari, ki jih zaznavamo kot težke nas lahko naučijo različne stvari. Ko jih enkrat in še enkrat in še enkrat opravimo, nas naredijo močnejše, pokažejo nam da zmoremo tudi to opraviti čeprav se je sprva zdelo nemogoče, povedo nam nove stvari o nas samih, naučijo nove spretnosti, razmišljanja izven okvirja, naučijo da nekatere stvari moramo včasih samo zdržati da pridemo do za nas lepših in prijetnejših stvari. Naučijo nas potrpljenja, vztrajanja in truda, iskanja pomoči in sprejemanja naših šibkih delov oz. področja kjer imamo možnosti napredovanja.
Praviš, da ti ne ležita matematika in fizika. Lahko bi rekli da sta to dve področji, ki sta marsikomu trn v peti. Če se boš izogibala učenju bo postalo le še bolj naporno. Razmisljaj, da sta omenjena predmeta dva velika hriba, ki ju moraš prehoditi a še nimaš dovolj kondicije. Kaj narediš? Vsak dan greš na sprehod in prehodiš del poti. Ko ti gre vedno bolje, se povzpneš na prvi manjši hrib. Ko večkrat prehodiš hribček, pa se lahko povzpneš na velik hrib. Podobno je z matematiko in učenjem. Začneš z malimi stvarmi. Vsak dan ponovi kar si tisti dan poslušala pri matematiki. Naredi nalogo in ponovi snov. Zapisi si česa ne razumeš in vprašaj za pomoč sošolca, učitelja ali starša. V dnevu si določa čas, ki ga boš posvetila matematiki. Včasih bo tega časa več, drugič manj, odvisno od drugih obveznosti. Poskrbi za zdravo prehrano, dosti gibanja in spanja, pitje vode ter odmore. Če te motivira nagrada, si oblikuje nagradni sistem.   Vsak dan ponovi/preleti snov za prejšnji dan in nato za tekoc dan. Zagotovo boš v roku enega tedna vedela o snovi pri matematiki več kot si zdaj misliš. Glej na učenje snovi kot na nekaj kar pač moraš opraviti da boš pisala test pozitivno. Na začetku naj bo tvoj cilj pozitivna ocena, ko boš napredovala, naj bo ta cilj višji. In ko boš pozitivno opravila z vsakim posameznim testom boš v sebi čutila ogromno zadovoljstvo, saj boš premagala največji hrib, ki je stal pred tabo. Pomisli na ta občutek zadovoljstva, ki te naj motivira ob vsakem dvomu ob učenju. Ker ti to zmoreš! Najti moraš samo način, spremeniti mišljenje in vložiti trud ;)
Verjamemo vate, zdaj pa zavni verjeti vase še ti! Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije