Zdravo
moj sošolec mi je zelo všeč ampak ne vem kako to povedati. Odkar sem prišla v novo šolo sem ga ljubila. In hočem mu čim prej povedati ali izvedeti kdo mu je všeč. Adijo
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš da ti je všeč sošolec in ne veš točno kako bi mu svoja čustva razkrila.
Ljubezen in zaljubljenost sta ena izmed najlepših čustev ki jih občutimo. Predvsem v času najstništva so ta čustva še posebej izrazita. Vesela sem, da jih občutiš tudi ti. Seveda si želimo da nam ta prijetna čustva tudi vračajo. Ker pa ljudje ne znamo brati misli drug drugega nam ne preostane drugega kot da čustva pokažemo in izrazimo. Tvoje vprašanje se nanaša na izražanje čustev.
Eden izmed načinov je, da sošolcu preprosto poveš da ti je všeč. Iz vprašanja ne vem sicer v kakšnem odnosu sta, kar lahko zelo vpliva na samo situacijo. Izkoristiš pogovor in mu namigneš nedirektno (npr. zelo si luštn, mu narišeš risbo/napišeš pesem) ali zelo pogumno kar direktno poveš (npr. veš všeč si mi). Če si nista tako blizu je bolje da se mu počasi približaš, mu daješ vedeti da ti je všeč preko tega, da ga večkrat pogledaš, mu kaj posodiš, se giblješ v njegovi družbi, poveš kakšno šalo, se z njim pogovarjaš, mu napišeš skrivno sporočilce, morda tudi preveriš ali mu je kdo všeč. Glavno je, da si v njegovi bližini. Da te opazi. In ko boš opazila da je sproščen v tvoji družbi, mu izraziš svoja čustva. Kaj se bo zgodilo potem ne moreva vedeti. Upava pa lahko, da tudi on goji/bo gojil čustva do tebe in bosta razvila ljubezenski odnos. Če do tega ne pride, nič hudega. Vedno se ne izide tako kot si predstavljamo. Na stvari lahko vplivamo le do določene mere. Pomembno je zavedanje da gre življenje naprej in da te čaka še veliko prijetnih dogodivščin.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije