V rzredu imam sošolca , ki mi je všeč. Jaz sem tudi njemu in mi je napisal, da me ima rad. Po pouku v knjižnici je prišel do meme in mi izpovedal ljubezen. Tega nisem še nikomur povedala a me je strah da bodo odkrili.
Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da sta si s sošolcem všeč in strah te je, da bodo za to izvedeli drugi.
Vesela sem zate, da ti je sošolec, ki ti je všeč, povedal, da te ima rad. Popolnoma normalen del odraščanja je namreč, da nam je nekdo všeč in smo vanj zaljubljeni, še lepše pa je, če ta oseba čuti enako do nas. Ti pa vseeno praviš, da te je strah, da bodo za to izvedeli ostali. Zakaj te je strah? Koga imaš pravzaprav v mislih? Kdo so ti ostali? Mogoče sošolci, učitelji, starši?
Strah pred tem, da bi za to izvedeli drugi, je lahko razumljiv, saj se mogoče prvič srečuješ s takšnimi občutki in situacijo. V novih situacijah nas je lahko strah in nam je neprijetno, saj se srečujemo z novimi občutki in mogoče potrebujemo nekaj časa, da se nanje navadimo in jih sprejmemo. Rada bi, da veš, da so takšni odnosi pri tvojih letih nekaj povsem normalnega in ni potrebno, da ti je zaradi tega neprijetno. V kolikor pa bi rada to zadržala zase, ni popolnoma nič narobe tudi s tem, da o svojih občutkih ne govoriš z nikomer. Tudi, če bo kdo izvedel za to situacijo, ni potrebno, da o njej govoriš, če ti še ni prijetno.
Rada bi izvedela kaj več o tem, zakaj te je strah, da bi o tem izvedeli drugi. Zelo bi bila vesela, če mi napišeš še kaj, da ti lahko natančneje svetujem. Si za?
Lepo bodi! :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)