počutim se tako nobenega ne briga zame gleda pisma ki sem si jih napisala in se sprašujem kje je šlo narobe. ne počutim se varno doma ampak nikoamor ne moram iti kaj naj zdaj ?
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kolikor sem uspela razbrati iz tvojega zapisa, se trenutno počutiš zelo izgubljeno in zdi se ti, da nikomur ni mar zate. Žal mi je, da si se znašla v stiski.
Glede na to, da omenjaš, kako se doma ne počutiš varno, te spodbujam, da se čim prej obrneš na šolsko svetovalno službo, razrednika, katerega izmed učiteljev oziroma učiteljic ali na katero drugo odraslo osebo, ki ji zaupaš.
Žal si zgolj na podlagi tvojega zapisa zelo težko predstavljam, s čim se trenutno soočaš, sem pa ti vsekakor pripravljena prisluhniti, v kolikor bi želela z mano deliti kaj več informacij. Tako te bom lahko tudi lažje in bolj konkretno usmerila.
Upam, da se še oglasiš!
Vse dobro,
Amadeja Jurič, mag. psihologije