Pozdravljeni,
na vas se obračam saj nevem kaj storiti. Živim v dijaškem domu. S cimrama smo se na začetku leta zelo dobro razumele, a sedaj se je to spremenilo. Tovrsno obnašanje se je že ponovilo. Cimri me ignorirata in me zavračata dnevno. Sama vlagam veliko truda, da bi se naš odnos lahko izboljšal. Učim se naglas in sama, kar je v dijaškem domu zelo težko. Nekaj tednov je bila ena od mojih cimer doma. Počutila sem se svobodno in dobro a zdaj ko je nazaj se je moje počutje spremenilo. Imam vse bolj mrk pogled na svet, dogajanje me bremeni. Poleg tega ima ta dotična cimra tudi nekakšne osebne probleme z njenim fantom. Nanj se znaša ob poznih urah(se dere, in prižiga luči, kar krati moj spanec). Z njo sem se poskušala večrat pogovoriti, prav tako sem prosila, za podporo drugo cimro, ki pa mi je ni nudila. Nevem kaj naj naredim. Razumem, da nisem tako vključena v vse stvari, ker nisem veliko v sobi ampak si želim normalnega odnosa. V dijaskem domu se prav zaradi tega ne počutim sprejeto. Ker živim predaleč nimam možnosti, da bi se v šolo vozila. Prosim za pomoč.
• Uredništvo
Katarina Šepetavc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, da ste se na začetku šolskega leta s cimrami v dijaškem domu dobro razumele, sedaj pa imate z medsebojnim odnosom težave. Če sem prav razumela, imaš dve cimri. Pišeš, da te obe cimri ignorirata in zavračata. Nisem dobro razumela, če to pripisuješ dejstvu, da sama nisi veliko v sobi, ker se pač na glas učiš. Prav tako iz tvojega pisanja nekako čutim, da imaš z eno cimro sicer boljši odnos, ampak ko sta prisotni obe cimri skupaj, več tega ne čutiš. Po tem predvidevam, da imaš najbrž težaven odnos z eno cimro, druga cimra pa nekako "potegne" z njo, kadar je ona zraven, sicer pa odnos z drugo cimro ni problematičen.
S cimrama si se pogovorila, a ne čutiš razlike. Morda poskušiš ponovno s pogovorom, najprej z eno, potem z drugo, jima poveš, kako se počutiš in tudi njiju povprašaš po počutju in življenu s tabo kot cimro. Cimri, ki te ponoči s svojim početjem budi, seveda lahko popolnoma odkrito poveš, da te to moti, in prosiš, da tega v bodoče ne počne več.
Če vse to ne bo zaleglo, sem prepričana, da imate v dijaškem domu tudi zaposleno svetovalno delavko, na katero se lahko obrneš po pomoč in podporo. Svetovalni delavki povej, kaj si že naredila, prav tako ji povej, da te takšna situacija zelo bremeni. Skupaj bosta lahko poiskali možne rešitve.
Upam, da sem pravilno razumela tvojo težavo. Vsekakor bom vesela, če se boš še oglasila in povedala, kako so se zadeve odvile.
Vse dobro.
Katarina Šepetavc, univ. dipl. pedagoginja
• po
pomočnica
Pozdravljena!
Če se težave ne bodo rešile s pogovorom, kot ti je predlagala svetovalka, pa razmisli o preselitvi v drugo sobo. Kolikor vem, imaš pravico, da lahko zaprosiš za preselitev v drugo sobo in ti morajo ugoditi, če je le-to mogoče. Včasih je pač tako, da se z nekom ne razumeš, ne glede na to kolikor se trudiš.