Zdravo!
V šoli smo imeli noč na šoli in smo pač plesali med tem pa smo metali stavri 1. Šolcev.
Učitelji so nas kregali pa tudi ravnateljica je prišla.
Zdaj pa me je strah da bi domov kaj poslali, pisali itd.
Pač skrbi me pa še mama gre v ponedeljek 6.nov na govorilno uro in me skrbi da bi ji uč. Kaj povedal.
Meni je zelo žal in sem jezna nase da sem/smo to delali.
Samo mislim da je bolš kot pa ene punce iz naše šole ki so šle na wc in vejpale (kadile, 9.šolke).
Ali naj grem k ravnateljici se opravičit (streh me je iti k njej)?
Kaj naj storim, že cele počitnice ne morem nehat mislit na to in sem se odločila da vam pišem sej vem da ne morete zavrteti časa nazaj tako kot jaz ne pa bi ga rada.
Hvala
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Draga Lola,
hvala, da si z nami delila tvojo skrb. Iz prebranega ugotavljam, da si že sama prepoznala, da vaše ravnanje med plesom ni bilo primerno. Verjetno si mislila, da je bila mama danes, 7. 11. 2022, na govorilni uri v šoli? Vsakdo kdaj stori kakšno napako, za katero mu je nato žal. Prvi korak si že storila – želiš se opravičiti za storjeno dejanje, saj veš, da tovrstni dogodki niso v skladu s tvojimi vrednotami in s šolskimi pravili.
Lepo bi bilo, da bi dala pobudo in bi kot razred (oz. vsi tisti, ki ste to počeli) zbrali pogum in se opravičili učiteljem in ravnateljici. V kolikor se vam je težko osebno izpostaviti, lahko napišete tudi pisno opravičilo, kjer izrazite, da vam je žal za omenjeno ravnanje in zavedanje, da le to ni bilo ustrezno. Zapišete lahko tudi, da ste pripravljeni v zameno kaj storiti, pomagati ali sodelovati pri kakšni dejavnosti na šoli.
Morda bi tudi s svojimi starši delila tvojo dilemo in opisala dogajanje ter priznala, da si pri dogodku sodelovala tudi sama, a se zavedaš, da ni bilo primerno. V kolikor že imaš kakšne dodatne informacije o tem s strani staršev, kar napiši in ti bom poskušala pomagati.
Veseli me, da si pripravljena priznati napako in se opravičiti. Motiti se je človeško, opravičilo pa plemenito dejanje, ki običajno vodi v dobre oz. boljše medsebojne odnose. S tem bi se tudi razbremenila slabih občutkov, ki te trenutno preganjajo.
Obilo poguma in vse dobro želim,
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij