Zivjo, rabim nujno vas nasvet. Sploh nevem kako naj zacnem pac predvcerejsnejm sem dobila sporocilo na mojem telefonu od mojega crusha prijatlja. Ko sem odprla sporočilo mi je napisal da moj crush ve da sem vanjga, pol pa me je ful zanimal njegiva reaakcija in sem mu to tut napisala pa mi je reku bolje da ne ves in dodal da mu nism vsec. Ampak vceraj na treningu me je ta moj crush na treningu me je ob trenutkih pogledal(ampak ne samo enkrat veckrat). In zdj me zanima ce se sploh še trudim dobivati njegovo pozornost.
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če prav razumem, je fant, ki ti je všeč, to izvedel, in njegova reakcija na to naj po besedah njegovega prijatelja ne bi bila najboljša. Vseeno pa te je po tem dogodku fant na treningu večkrat pogledal, zato si sedaj v dvomih glede tega, ali si mu vendarle všeč ali ne.
V zvezi s poročanjem prijatelja, da naj fantu ne bi bila všeč, mi ni čisto jasno, čigave besede so bile to. Je to rekel fant, ki ti je všeč, ali njegov prijatelj? Morda bi bilo dobro, da najprej to razčistiš s prijateljem in se potem odločiš, kako boš nadaljevala.
Kar pa se tiče pogledov, ki ti jih je fant namenil na treningu, menim, da lahko pomenijo več stvari. Ena možnost je, da si mu bila všeč že prej in te je gledal, ker sedaj ve, da je tudi on všeč tebi. Možno je tudi, da prej sicer ni razmišljal o tebi na tak način, sedaj pa se je začel zanimati zate, ker je izvedel, da ti je všeč. Tretja možnost pa je, da te je gledal preprosto zato, ker je to izvedel in se je na treningu na to spomnil. V vsakem primeru je videti, da ga informacija o tem, da si mu všeč, ni pustila povsem ravnodušnega - sicer ne bi spremenil vedenja do tebe oz. ti ne bi namenjal pogledov, ki ti jih pred tem (predvidevam) ni.
Sama bi ti svetovala, da vsekakor poskusi pridobiti njegovo pozornost in mu kar naravnost povej (ali vsaj jasno pokaži), da ti je všeč. Le tako boš dobila pravi odgovor na vprašanje, ali se tudi on zanima zate ali ne. Glede na to, da je že izvedel, da ti je všeč, ga s tem priznanjem verjetno ne boš preveč presenetila, kar se mi zdi prednost.
Želim ti veliko poguma in upam, da se izplača!
Anja Rakovec, mag. psihologije