Živjo,
vpisala sem se na BIC gvš smer veterinarski tehnik. Po 3 dnevih na tej šoli se mi da ni prava zame oz. nevem če bi se po 4 letih tukaj vpisala na veterinarsko fakulteto. Zanima me na katero fakulteto se lahko vpišem če nadaljujem šolanje na BIC gvš. In kaj naj storim če mi šola RES ni všeč oziroma ni taka kot se je predstavila na informativnih dneh (če se lahko sploh prepišem na drugo šolo).
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Po končani 4-letni strokovni tehniški šoli se lahko vpišeš na vse višje in visokošolske programe, saj je pogoj za sprejem opravljena poklicna matura, s katero boš zaključila srednješolski program. Možnost imaš tudi, da opraviš dodatni peti predmet splošne mature in imaš s tem možnost vpisa na univerzitetni študijski program, ki omogoča vpis s poklicno maturo in petim predmetom. Lahko pa po poklicni maturi opraviš še maturitetni tečaj in se lahko vpišeš tudi na druge univerzitetne programe. Malo si torej poglej, katere smeri sodijo v višje, visokošolske in univerzitetne programe.
Če ti trenutni program ni všeč, se lahko prepišeš, a le v kolikor imajo na želeni šoli prosto mesto. Preglej, kateri progam bi te zanimal in kar pogumno kontaktiraj šolsko svetovalno službi ter sem pozanimaj o možnosti prepisa k njim.
Upam, da sem ti lahko pomagala. Sicer pa lahko odgovoriš z dodatnimi vprašanji.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike