Zdravo,
s fantom sva v zgodnijih 20letih , skupaj sva že iz srednje šole.
Odkar sva se preselila na svoje ter hodiva v službo(jaz javni sektor on privat ) So se stvari želi spremenile. Trenutno ne veva kako bi med nama spet preskočila iskrica , sva tik pred razhodom????
Ima mogoče kdo kakšen nasvet?
Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da med vama s fantom ni več isto kot je bilo, odkar živita skupaj in hodita v službo in te skrbi, da se bosta morda razšla.
Včasih na to vpliva predvsem sprememba dinamike v odnosu, saj velikokrat skupni čas vzamemo za samoumevnen, ko se enkrat s partnerjem skupaj vselimo. Ker pravzaprav veliko časa preživimo skupaj, lahko hitro pozabimo, da ta čas ni vedno nujno kvalitetno preživet in na negovanje odnosa nekoliko pozabimo. Če se s fantom še nista pogovorila, bi ti svetovala, da najprej poskusita to. Tako si bosta dala možnost, da vsak pove, kako vidi situacijo in morda ugotovila, kaj je razlog za tem, da so stvari drugačne. To je tudi dobra priložnost, da si med seboj podelita svoje želje glede tega, kako bi si želela preživljati skupni čas in kaj bi si želela od svojega partnerja. Če je težava v tem, da preživita skupaj malo kvalitetnega časa in se zaradi tega oddaljujeta, se morda lahko dogovorita, da si en dan v tednu vzameta čas samo za vaju dva. Na ta dan lahko splanirata kakšen izlet, ali pa si doma skuhata dobro večerjo in pogledata kakšen film.
Obstaja pa tudi možnost, da zdaj, ko živita skupaj, ugotavljata, da morda nista tako kompatibilna, kot sta mislila, ali pa da si od življenja želita drugačnih stvari. V tem primeru je nujen pogovor o tem, saj si morata oba res želeti popraviti odnos, da bi se ponovno imela lepo. V kolikor se imata res rada in sta pripravljena delati na tem, verjamem, da se bodo stvari popravile. V kolikor pa se en v paru odloči, da mu zveza več ni prioriteta ali da si tega več ne želi, je nažalost morda bolje, da se razideta.
Vsekakor bi ti svetovala, da si vzameta čas in se temeljito pogovorita o vajinem odnosu in poskušata najti možne rešitve. Ne pozabita, da je v odnos potrebno vlagati energijo in da je vsaka težava premostljiva, le če si oba tega dovolj želita.
Želim ti, da bi se situacija čim hitreje razrešila in da bosta uspešno izpeljala pogovor o tej težavi. Vse dobro!
Lea Figelj, dipl. psih. (un)