Imam prijatelja (Luka) in se zelo dobro razumeva. Poleg tega hodiva skupaj na tenis in velikokrat pride knam domov. Zadnjič pa se je na tenisu stepel in mu to res no podobno. Ne pogovarjava se več in mi je zato napisal pesem. Ali mu oprostim?
hvala
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Kaj pa bi mu morala oprostiti? Se je stepel s tabo? Prav tako me zanima, ali je bil pretep edini razlog, da si se prenehala pogovarjati z njim?
Velikokrat ne poznamo celotne zgodbe in prijatelji so tisti, ki jim lahko zaupamo in povemo svoje težave. Priporočala bi ti, da mu daš priložnost, da ti sam pove kaj se je zgodilo in kaj je bil razlog za njegovo vedenje. Tako boš tudi sama lažje razumela in se odločila ali boš prijateljstvo negovala in peljala dalje.
Do neprimernega vedenja običajno pride zaradi stisk ali stresa, ki ga lahko posameznik doživlja. Naloga prijatelja pa je, da mu prisluhne in ga poskuša razumeti.
Poskusi s pogovorom.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije